• Magiczodiac

The Oc säsong 4 *spoiler

På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.

• Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler
  • Chiba

Jenniiica: Det avsnittet som jag fick hem kom det upp en text lite då o då där et stod Rewiew bla bla bla.. Så det e väl nån förhandvisningsgrej

• jenniiica
    Chiba skrev 2006-11-01 14:45:01 följande:
    Jenniiica: Det avsnittet som jag fick hem kom det upp en text lite då o då där et stod Rewiew bla bla bla.. Så det e väl nån förhandvisningsgrej
    Okej! :)
  • jenniiica

Men jag verkar inte få hem det.. kanske gjorde fel!

• Endless Love

Ngt e jätte konstigt... Kollat upp lite nu på nätet. Oh det visar sig att det e någon som har "fittat till det" Den film jag har fått hem det är Epesiod 4 avsnit 1. Det som ska sändas i usa i morgon....

Jag ska kolla i morgon kväll På Fox kanalen i USA o jämföra - måste vara samma.  Den heter The Avengers som ska sändas... För den visar vad som har hänt i  Epesiod 3 avsnitt 25 som heter The Graduates. Sen e det 5mån senare.. Så det måste vara 4:an som jag har sett som ska visas i morgon..Fundersam

ღMamma till Sessanღ
  • Just A Girl

det avsnittet börjar med tillbaka blickar från säsong 3 sen står det 5 månader senare så det är säsong 4 avsnitt 1 du har sätt

• Endless Love

Tack... Det konstiga är att det kommer ju sändas i morgon i USA, det e någon som har lagt ut det från Filmbolaget, för den ska igentligen komma ut efter de har sänt avsnitet

ღMamma till Sessanღ
  • jenniiica

Jag har precis sett det senaste avsnittet... blev besviken. gillar inte när de hoppar fram så länge som 5 månader... tycker de åtminstone kan ha ett avsnitt med begravning och tårar o att man får se när folk får veta att hon e död o så... sååå jag blev besviken på avsnittet! Men, ska Ryan döda Volchak eller? Fattade inte riktigt där i slutet..

• Chiba

Håller med, tycker oxå dom borde ha visat begravningen.
    Ryan lär ju döda Volchek, eller han e säkert på väg men blir stoppad.
    Men va håller Cailin på med,rökte hon på hela tiden eller..?

• Knyttet75

Dör Marissa? Va, är det sant?

Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler