The Oc säsong 4 *spoiler
På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.
På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.
Jenniiica: Det avsnittet som jag fick hem kom det upp en text lite då o då där et stod Rewiew bla bla bla.. Så det e väl nån förhandvisningsgrej
Men jag verkar inte få hem det.. kanske gjorde fel!
Ngt e jätte konstigt... Kollat upp lite nu på nätet. Oh det visar sig att det e någon som har "fittat till det" Den film jag har fått hem det är Epesiod 4 avsnit 1. Det som ska sändas i usa i morgon....
Jag ska kolla i morgon kväll På Fox kanalen i USA o jämföra - måste vara samma. Den heter The Avengers som ska sändas... För den visar vad som har hänt i Epesiod 3 avsnitt 25 som heter The Graduates. Sen e det 5mån senare.. Så det måste vara 4:an som jag har sett som ska visas i morgon..
det avsnittet börjar med tillbaka blickar från säsong 3 sen står det 5 månader senare så det är säsong 4 avsnitt 1 du har sätt
Tack... Det konstiga är att det kommer ju sändas i morgon i USA, det e någon som har lagt ut det från Filmbolaget, för den ska igentligen komma ut efter de har sänt avsnitet
Jag har precis sett det senaste avsnittet... blev besviken. gillar inte när de hoppar fram så länge som 5 månader... tycker de åtminstone kan ha ett avsnitt med begravning och tårar o att man får se när folk får veta att hon e död o så... sååå jag blev besviken på avsnittet! Men, ska Ryan döda Volchak eller? Fattade inte riktigt där i slutet..
Håller med, tycker oxå dom borde ha visat begravningen.
Ryan lär ju döda Volchek, eller han e säkert på väg men blir stoppad.
Men va håller Cailin på med,rökte hon på hela tiden eller..?
Caitlin ska det va
Dör Marissa? Va, är det sant?