• Magiczodiac

The Oc säsong 4 *spoiler

På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.

• Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler
  • Len

Till en början kände jag så också, men nu har serien tagit fart igen och jag personligen saknar inte Marissa längre Taylor är ju cool numera

• Lilltjejen21

thatgirl: Jo självklart ville man ju att det skulle bli hon och Ryan igen, jag menar det blev ju Seth och ahh vad heter hon nu, har totalt hjärnsläpp. aja ni fattar vem jag menar, tycker att det borde bli dom 4:a igen som det var förr...

• thatgirl

Nya säsongen är ju redan igång och där är hon död. Så jag tror inte det kommer ändras. Jag håller på och laddar ner första avsnittet från nästa säsong. Jag kan inte hålla mig!! hehe

• Lilltjejen21

Len kan faktiskt hålla med om att Taylor är lite frän, tyckte inte om henne från början men nu börjar hon bli häftig, *i mina ögon*

• mammas skatt

Så hon dog verkligen alltså.. hmm.. Fattar inte hur serien ska kunna fortsätta på ett intressant sätt nu när alla flyttar eller dör.. Syrran är INTE lika lockande! Känns som en stand-in..

• thatgirl

Lilltjejen: ja allt vart ju så mysigt och bra i det här avsnittet. När dom tänkte tillbaka och hade så kul i poolen. Så ska det va!!!

• Lilltjejen21

thatgirl: jag har försökt kolla på en tankningssida, men hittar inte. söker man på OC så hittar man det inte, vad sökte du på? kan inte hålla mej tills i JANUARI!!!

• thatgirl

jag sökte på the oc.. då kom det upp

• riot

Jag tyckte också det kändes korkat på något vis att döda Marissa när dom lika väl kunde låtit henne få åka iväg till Grekland och försvinna på det sättet.

Lilltjejen- Tyvärr finns det inte en chans att hon kommer tillbaka, i säsong 4 får man se gravsten och rubbet. Att saker ändras innan dom spelas in är ju självklart inte så konstigt, angående ryktet om att hon från början skulle dött i en överdos. Dock kan dom ju inte återuppliva någon som är död.

• Lilltjejen21

Jag började redan grina när dom va vid polen då hennes tjejkompis började grina, *har tappat hennes namn totalt, förlåt mej. åhh å jag ska vara ett OC fan. haha..

Funderar oxå på hur det ska gå ihop när dom är på varsitt håll allihopa.. :-s

Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler