• Magiczodiac

The Oc säsong 4 *spoiler

På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.

• Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler
  • Lilltjejen21

Riot: fast tror ändå det var bättre att hon *dog* än att hon drog dit och ingen fick veta hur det gick för henne...

• thatgirl

Men om hon inte hade dött så hade hon ju kunnat komma in i serien igen.. det blir inte The Oc utan marissa..

Lilltjejen: Summer är det du tänker på..

• Mstery

jag är ett riktigt oc fan men jag tycker att ryan och taylor ska bli ett par. jag tyckte ALDRIG att det var någon kärlek mellan marissa och ryan..dom var typ som kompisar som var ihop

• Lilltjejen21

Så nu ja... haha...
    Ja får väl se hur det kommer bli då. om jag inte tankar ner den innan, men tror inte jag kan hålla mej

• thatgirl

Taylor och Ryan passar INTE ihop.. dom är alldeles för olika. Tycker jag ialla fall

• Lilltjejen21

Isåfall Ryan och Marissas syster. Är lite mer GO i henne..

• thatgirl

Det är inte säkert att oc kan hålla på så länge till.. dom har tydligen inte råd. Men 16 avsnitt blir det iaf.. det är det enda dom har köpt upp än så länge

• Lilltjejen21
    Jo men 16 avsnitt blir ju några veckor iaf man får njuta så länge det varar iaf. Gissa om jag ska köpa alla filmerna sen
  • Len

Tycker bara kombon Ryan och Taylor är rå häftig, han som knappt pratar, och hon som babblar på för dom båda

Han behöver bli lite upplivad, Marissa va så grå och trist på nåt vis, var alltid mest bara elände kring henne. Taylor sprudlar det ju om, på gott och ont Kan bli lite mkt ibland...

• Lilltjejen21

Haha ja hon är lite häftig. Kom och tänka på henne med chinesen och den andra som hade 3kant i bilen.. haha...

Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler