• Apif la deuxième

"knulla"

Jag tycker det är ett bra och beskrivande ord, vad tycker ni?

De flesta på FL är mödrar, alltså borde samlag inte vara nåt obekant för er. Därför förstår jag inte varför folk är så känsliga för samlagsord. Ryser ni om ni hör folk prata om att de knullat/bonkat/gökat/blivit påsatta?

Är det bättre att man skriver para sig/ha samlag/ha sex/"mysa" (fan vad jag hatar det ordet!)?
    Ska inte vuxna könsmoga människor vara mogna nog att se att det finns flere olika ord för att kopulera, fornikera, you name it.
    Varför bli upprörd över att någpn skriver "knulla"?

• Svar på tråden "knulla"
  • clementine81

Ja, men då leker man väl att man blir påsatt?

• såsen

Måste få säga att ni är bara för härliga...... jag måste ha sveriges sämsta humor..sitter här och asgarvar åt era svar....eller så är jag över trött och då blir här inget knulla av i kväll inte.......

Jätte kul tråd
    HA,HA,HA,HA,HA,HA,HA,HA,

• Apif la deuxième

Nä om man som barn leker polis och mördare och "mördaren" sticker kniven i dig påriktigt så har du ju blivit knivhuggen påriktigt fast det bara var en lek. På samma sätt blir du påsatt påriktigt även om du blir det i rollen av kontorist som blir påsatt av chefen... Eller så resonerar jag iallafall

• anime
    Apif la deuxième skrev 2006-11-01 21:17:56 följande:
    clementine det var en bra sammanfattning, men ibland kan man ju leka "chef och kontorist" hemma också
    Funderar, funkar det lika bra att bli påsatt av dessa också:

Skogshuggare
    Brandman
    Väktare
     finns säkert fler.......
    I ♥ poptarts
  • Apif la deuxième

Fast när vi lekte Tarzan och Jane var nog "Bonka" det enda rätta ordet iofs.

• anime

Jaaa, Tarzan ......yeah!

I ♥ poptarts
  • gladlouise

knulla är ett ord som jag och killen använder, och ibland säer vi sex också..men det mest avtändande är när en kille säger "skall vi älska" BLÄÄÄ

• Tigger is a she

Jag blir inte särskilt upprörd över att någon skriver knulla.

Däremot förknippar jag det uttrycket med lågutbildade och korkade människor som inte gjorde annat än söp och låg med folk till höger och vänster för att de hade dåligt självförtroende. Alltså använder jag inte ordet själv.

Bonkat är ett uttryck killarna använde när de pratade med varandra om vilka ligg (lättfotade tjejer de egentligen inte vill veta av nyktra) de hade i helgen.

Blivit påsatta - ännu ett uttryck som klientelet jag beskrev ovan använde sig av. De omogna och fulla killarna sätter på eller spänner på den där äckliga och fula bruden som i sin desperation efter närhet låter sig bli påsatt.

Gökat är väl lite kul, men rätt opersonligt.

• bucho

jag är med och slår ett slag för knullet! mysa kan man göra efteråt om man orkar men helst bör inte ordet sammnakopplas med nån form av penetrering, vilket är ett hemskt obehagligt ord

• anime
    Tigger is a she skrev 2006-11-01 21:29:24 följande:
    Jag blir inte särskilt upprörd över att någon skriver knulla.Däremot förknippar jag det uttrycket med lågutbildade och korkade människor som inte gjorde annat än söp och låg med folk till höger och vänster för att de hade dåligt självförtroende. Alltså använder jag inte ordet själv.Bonkat är ett uttryck killarna använde när de pratade med varandra om vilka ligg (lättfotade tjejer de egentligen inte vill veta av nyktra) de hade i helgen.Blivit påsatta - ännu ett uttryck som klientelet jag beskrev ovan använde sig av. De omogna och fulla killarna sätter på eller spänner på den där äckliga och fula bruden som i sin desperation efter närhet låter sig bli påsatt.Gökat är väl lite kul, men rätt opersonligt.
    Men, vad gör du då??? Lever i celibat?
    I ♥ poptarts
Svar på tråden "knulla"