• Apif la deuxième

"knulla"

Jag tycker det är ett bra och beskrivande ord, vad tycker ni?

De flesta på FL är mödrar, alltså borde samlag inte vara nåt obekant för er. Därför förstår jag inte varför folk är så känsliga för samlagsord. Ryser ni om ni hör folk prata om att de knullat/bonkat/gökat/blivit påsatta?

Är det bättre att man skriver para sig/ha samlag/ha sex/"mysa" (fan vad jag hatar det ordet!)?
    Ska inte vuxna könsmoga människor vara mogna nog att se att det finns flere olika ord för att kopulera, fornikera, you name it.
    Varför bli upprörd över att någpn skriver "knulla"?

• Svar på tråden "knulla"
  • cruZZe

Fråga gärna om han vill kopulera för att som avslut ejakulera över din barm.

• AxelArvid
    Linda1976 skrev 2006-11-01 22:06:36 följande:
    IdaoAxel skrev 2006-11-01 22:05:10 följande: Vad sägs om att rida åderpåle? Lycklig mamma till Axel född 060322Jag får frätskador i ögonen av att ens läsa ordet!A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
    Hahahha ja det kan man lätt få
    Lycklig mamma till Axel född 060322
  • Lyxmorsan

knulla tycker gubben min låter rätt vulgärt (fast han gillar jurätt vulgära knull...) para sig har hängt med sedan den tiden vi försökte få till första barnet, då var det varken skön sex, häftiga knull eller pryda samlag utan rentav parningsakt, oromantiskt som en använd sportsocka

//mammisBJ *m döttrarna 03+06 och ängeln 93 *nysvensk västkustbo*
  • Sthlm1979
    anime skrev 2006-11-01 21:12:23 följande:
    Ha samlag låter som något ens gynekolog säger.- Hur ofta brukar ni ha samlag???Tänk va kul om ens gyn helst plötsligt säger:- Brukar du knulla regelbundet?? I ♥ poptarts
    Hahahaha!!! Jag ramlar av stolen....
    ~~~~~~~~Dum spiro, spero~~~~~~~~
  • LaFontaine

Min karl brukar då och då fråga om jag inte vill snaska snopp. SNASKA SNOPP!!! Behöver jag säga att jag oftast ligger dubbelvikt och kippar efter luft av skratt?

• Maverich

Tack för ett gott skratt, blev lite sugen så nu ska jag gå och rida åderpåle.

• Apif la deuxième

Shit, jag skulle nog aldrig kunnat se på hans kuk mer utan att bli full i skratt, ifall jag hört "snaska snopp"

• såsen

Eller så kan ju fråga: älskling vill du inte snaska kotte i kväll????

Svar på tråden "knulla"