• Apif la deuxième

"knulla"

Jag tycker det är ett bra och beskrivande ord, vad tycker ni?

De flesta på FL är mödrar, alltså borde samlag inte vara nåt obekant för er. Därför förstår jag inte varför folk är så känsliga för samlagsord. Ryser ni om ni hör folk prata om att de knullat/bonkat/gökat/blivit påsatta?

Är det bättre att man skriver para sig/ha samlag/ha sex/"mysa" (fan vad jag hatar det ordet!)?
    Ska inte vuxna könsmoga människor vara mogna nog att se att det finns flere olika ord för att kopulera, fornikera, you name it.
    Varför bli upprörd över att någpn skriver "knulla"?

• Svar på tråden "knulla"
  • Apif la deuxième

slicka min rakade bäver

• dazeds

varför använder ingen ordet "älskog". det är tydligt, det är rakt och det är fullt begripligt

• getingmidja

Det bästa jag sett någon uttrycka det hela var... ÄLGSKOG! Hahaha

• Lyxmorsan
    dazeds skrev 2006-11-01 22:24:13 följande:
    varför använder ingen ordet "älskog". det är tydligt, det är rakt och det är fullt begripligt
    det låter för mycket älg och skog...gillar inte barr i rumpan o har fortfarande inte övervunnit chocken av att blev uttittat av en ren när jag pissade i skogen i Dalarna. Den bara kom o kikade på mig på typ 10 meters avstånd så älskog får vara...
    //mammisBJ *m döttrarna 03+06 och ängeln 93 *nysvensk västkustbo*
  • dazeds

mammisBJ;

men det är ju s natuuurligt att leka doktor!

• ThisIsMe

Knulla är ett av de mest avtändande orden jag kan tänka mig, och jag är rätt frispråkig av mig. Knullar gör man i porrfilmer.

• malin ulrika

Men "knulla" är ju stämplat som "fult ord". Inte vill man gärna använda det om att ha sex med den man älskar? Inte för att jag är pryd i sej, men att "knulla" känns mera rätt att använda om man har ett rått djuriskt "engångs-knull" typ...

Ungefär som om man går till doktorn och klagar på att man har klåda i "fittan"...
    Känns lite malplacerat, no?

Älskog är ju fint...
    Min man är engelskspråkig så jag har inte det problemet...

• dazeds

malin ulrika;

nej ni tar en sväng i moose forrest

Svar på tråden "knulla"