• Apif la deuxième

"knulla"

Jag tycker det är ett bra och beskrivande ord, vad tycker ni?

De flesta på FL är mödrar, alltså borde samlag inte vara nåt obekant för er. Därför förstår jag inte varför folk är så känsliga för samlagsord. Ryser ni om ni hör folk prata om att de knullat/bonkat/gökat/blivit påsatta?

Är det bättre att man skriver para sig/ha samlag/ha sex/"mysa" (fan vad jag hatar det ordet!)?
    Ska inte vuxna könsmoga människor vara mogna nog att se att det finns flere olika ord för att kopulera, fornikera, you name it.
    Varför bli upprörd över att någpn skriver "knulla"?

• Svar på tråden "knulla"
  • cruZZe

Knulla .. Ja tack gärna any day.
    Ha sex .. Hmm låter opersonligt som att runka eller liknande.
    Älska .. Ja tack det är underbart, men blir bara ibland.
    Nuppa .. Det uttryck jag/vi använder om vi bara ska hoppa i säng och "klara" av det lite snabbt och smidigt.

• Chantelle

*asgarv* kan inte göra annat än garva .. helskön tråd ..

• anime

Det är ju konstigt att folk ens får till det när vi talar så olika språk.....

I ♥ poptarts
  • AxelArvid

Vi brukar nog säga fucka. Om min sambo hade sagt med allvar att han ville älska med mig hade jag börjat asgarva dvs skratta som fan

Lycklig mamma till Axel född 060322
  • Tigger is a she

anime:

"lika barn leka bäst"

De människor som förstår varandra ligger med varandra

• överbandsfürern

de bästa beskrivningarna gör väl ändå Eddie Meduza...

Bulldegsmage...klar för jäsning
  • cruZZe

Tigger is a she: Nepp inte helt sant. Jag har knullat folk jag inte fattat ett ord av vad de säger

• anime
    cruZZe skrev 2006-11-01 21:55:24 följande:
    Tigger is a she: Nepp inte helt sant. Jag har knullat folk jag inte fattat ett ord av vad de säger
    I ♥ poptarts
  • Fröken GuldFisk

Bodica_
    "åka flott stång" *skrattar så jag trillar av stolen* Fick jätte konstiga bilder i huvudet när ja läste den meningen.. *hahahaha*

• Leaaa

Vi kör med rajtan-tajtan hahahahahah

Svar på tråden "knulla"