• Apif la deuxième

"knulla"

Jag tycker det är ett bra och beskrivande ord, vad tycker ni?

De flesta på FL är mödrar, alltså borde samlag inte vara nåt obekant för er. Därför förstår jag inte varför folk är så känsliga för samlagsord. Ryser ni om ni hör folk prata om att de knullat/bonkat/gökat/blivit påsatta?

Är det bättre att man skriver para sig/ha samlag/ha sex/"mysa" (fan vad jag hatar det ordet!)?
    Ska inte vuxna könsmoga människor vara mogna nog att se att det finns flere olika ord för att kopulera, fornikera, you name it.
    Varför bli upprörd över att någpn skriver "knulla"?

• Svar på tråden "knulla"
  • mamma till Alexander

Nje, jag gillar inte ordet knulla riktigt faktiskt. Kan säga det ibland, men lite skämtsamt, med glimten i ögat liksom. När det är mer allvar är det "Ha sex" som gäller!

• Tigger is a she

Apif la deuxième:

"Säger du "får jag suga din snopp" då? hahahaha"

Nej, jag frågar inte...jag tar för mig bara .

• MammaSandy

*hahahahha* asgarv

jadu, själv är jag ganska frispråkig om sånt med mina närmsta vänner & inte är det då prat om "mys" & parning

Snarare tvärtom Påsatt, knulla, få sig en omgång, ABSTINENS, m.m. *ASG*

Nää men för barnen´s inlärning blir det ju annorlunda såklart!

• BrideOf Rocky

hahaha suga snopp...
    Fy fan vad roligt!
    Det ska bli mitt nya skällsord!!!

• Hemma hos oss

Parning? *asg* Låter ju supersnuskigt!

• MammaSandy

gladlouise - håller med dig "ska vi älska" = AVTÄNDANDE!!

• Apif la deuxième

Jag skulle då aldrig ta snopp i min mun.. varken ordet eller grejen. Ska det vara nåt så ska det vara kuk.

• MammaSandy

Parning låter ju som nån erotisk lek som man faller i trans då man utför *ryser*

• Tigger is a she

Jag måste bara få skriva i den här tråden (också) att "mys" och "att mysa" inte har med sex att göra överhuvudtaget...om man inte tycker det är väldigt mysigt att ligga med varandra förstås.

Jag tycker det är rätt jobbigt faktiskt att "mysa" blivit synonymt med "ligga med" - det är svårt numera att skriva att jag myste med min man och mitt barn i soffan i lördags *urrk*.

• bodica

TS Du glömde ju " ett stick i pälsen" "åka flott stång"!!

Gillar knulla, är lagom dirty för min små pryda smak.

Fast mest går jag igång då min karl på dalmål undrar om jag vill åka flottstång.

Skrattande

Svar på tråden "knulla"