• Fru Gustavsson

Tråden Katt

Ja, tolka fritt
    *lägger öronen bakåt och vispar med svansen*
    Lillkatten beräknad 22 november. *Längtar*
  • Svar på tråden Tråden Katt
  • lindac77
    kattlise skrev 2006-12-23 15:12:26 följande:
    Åh lilla Gunwald - han är så sööööt *vill verkligen ha* ♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
    Visst är han helt underbar!!
  • Sommartider

Önskar er alla en riktig God Jul..
  • Sommartider

lindac77
    Nej katt mat smakar inte..Jag har provat locka lite med kattunge burk mat men nix pix..
    Jag gissar att det tar någon vecka till..Vi avmaskade henne nyss också och det var inte så lätt att få in medlet i hennes mun..

• Sommartider

lindac77
    Så söta dina ungar är...

• SiLiOs
    lindac77 skrev 2006-12-23 15:28:20 följande:
    kattlise skrev 2006-12-23 15:12:26 följande: Åh lilla Gunwald - han är så sööööt *vill verkligen ha* ♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥Visst är han helt underbar!! mainecoonkitten.blogspot.com
    Han är ju det Ska du behålla några av bebisarna?
    ♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • SiLiOs
    Lilla Mio slappar framför datorn - fattar inte hur kan sitta så där

♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • Skärgårdsfru
    Kattlise, haha din kisse sitter likadant som min Molly. En riktig slapparstil ju!

Jag som trodde jag ägde 8 katter har insett att det är dom som äger mig!
  • lindac77
    kattlise skrev 2006-12-23 18:53:22 följande:
    lindac77 skrev 2006-12-23 15:28:20 följande: kattlise skrev 2006-12-23 15:12:26 följande: Åh lilla Gunwald - han är så sööööt *vill verkligen ha* ♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥Visst är han helt underbar!! mainecoonkitten.blogspot.com Han är ju det Ska du behålla några av bebisarna?♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
    Nej tyvärr inte. Hon som äger Hedda (jag är fodervärd) ska behålla den svarta kattungen, dvs Guinness. Men de övriga ska säljas. Kommer hit några i veckan för att kika på dem. Var tydligen väldigt många som hört av sig och var intresserade av de båda vita. Själv trodde jag Gustaf skulle vara den som blev tingad först, för i mitt tycke är han finast av de fyra och har utvecklats fint.
Svar på tråden Tråden Katt