• Fru Gustavsson

Tråden Katt

Ja, tolka fritt
    *lägger öronen bakåt och vispar med svansen*
    Lillkatten beräknad 22 november. *Längtar*
  • Svar på tråden Tråden Katt
  • ludenben

nån som har haft "mjäll" på era katter?? det ser ut som om vår katt har det. kan de ha det?? nån som vet??

• min dotter Julia
    Ludenben, de kan inte bara vara så att han/hon är väldigt torr i sin hår botten?!
  • min dotter Julia

Så här såg "Urban" ut nu då han blev 10 v. igår.
  • Gummisnodden

Längre bak i tråden pratar ni om att vattenskålen inte ska stå nära matskålen. Varför?
    För när ja tänker efter så ser ja sällan katten dricka ur sin vattenskål (som står brevid matskålen), hon dricker hellre ur hundens skål som står i ett annat rum.

2 barnsmamma - 2004 & 2005
  • min dotter Julia

Min katt dricker o äter på samma ställe inga problem där inte

• sophiie

För katter är flockdjur o de äter o dricker aldrig från samma ställe... Om jag minns korrekt... Mina katter dricker mer nu när vattenskålen står lite vid sida om....

• SiLiOs

Jag är så sugen på en Maine Coon - någon som vet vad de kostar?

♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • min dotter Julia
    Kattlise från 3000 och uppåt kan ja tänka mig gå in på www.sverak.se  gå in på "kattklubbar" där du bor är ett tips..  och kolla på Uppfödares h-sida
  • lindac77
    kattlise skrev 2007-01-24 22:16:24 följande:
    Jag är så sugen på en Maine Coon - någon som vet vad de kostar? ♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
    Ja, ungefär mellan 5000-8000:-. Det skiljer lite mellan olika uppfödare, men runt 6000:- verkar vara vanligast. Klart du ska ha en Maine Coon. De är helt underbara!!
Svar på tråden Tråden Katt