Tråden Katt
Ja, tolka fritt
*lägger öronen bakåt och vispar med svansen*
Ja, tolka fritt
Jag sitter och tittar lite på annonser nu....finns det någon annanstans än blocket?
Oj fanns en hel del
Tack!
Hoppas verkligen sambon går med på att skaffa i helgen om möjligheten finns...och även om vi inte skulle fått bebis så tror jag faktiskt att Mio skulle trivas med en kompis, han verkar vara den typen. Även om han får mycket kel från oss ![]()
Skärgårsfrun
Hehe det där med avundsjukan känner ja igen då ja hade marsvin. Fast det var mer tvärtom, marsvinen skulle ha mat då katterna skulle ha. Så varje gång ja gav katterna mat så skrek dom så högt dom bara kunde för dom skulle också ha *ler*
kattlise
Jag levde med 4 katter i en 1:a på 40kvadrat =). Så en trea för två är ingen fara. Men dom trivs bra om dom får vara två också i vissa fall.. Kanske är kul för katten nu när ni ska ha en bebis att den får en kompis. När ni kommer vara upptagna med bebisen.
Kattungarna här hemma har nu blivit drygt 9 veckor gamla. Tiden rusar verkligen iväg och det är inte särskilt länge kvar innan de flyttar till sina nya familjer...

Gustaf

Gunwald

Guinness

Godzilla
Gustaf var dock på världens bushumör när kameran kom fram och av fjädervippan som de fick i fredags är inte så mycket kvar...
![]()
![]()
Det har snöat hela dagen här idag, och katterna tyckte det var riktigt spännande att sitta och titta ut genom fönstret på alla snöflingorna som föll...

Gustaf och Maja

Maja smälter in bra i den vita snön!

Maja i trädet.

Hedda var INTE så förtjust i den kalla, blöta snön!
Hur gör man för att lägga in bild så på sin katt?! har ju "pro" eller vad de heter här. betalar iaf.
lindac77
Vilka fina kattungar =) Man vart alldeles till sig. Dina vuxna katter var fina dom med. Jag gillar verkligen namnet Gunwald *ler*
FÖRST: Sicka fina bilder!!!!!!!!!
Hoppas att denna veckan går fort... jag ska nämligen hämta hem min nya kisse nästa söndag... En svart silver tabby perser hane... på 5 månader... åååh jag längtar...
Får väl se vad mina 'tjejer' tycker om honom...