• Fru Gustavsson

Tråden Katt

Ja, tolka fritt
    *lägger öronen bakåt och vispar med svansen*
    Lillkatten beräknad 22 november. *Längtar*
  • Svar på tråden Tråden Katt
  • Sommartider
    Godmorgon.. nu har vi blivit med katt..
    Smulan vår andra katt har inte bestämt vad hon tycker om vår nya tillskott men de värkar gå bra.. Litte morr och ragg resning är på sin plats..
  • SiLiOs
    Katter är ju rätt smart djur...egentligen...varför tror tex min katt att han då inte syns när han gömmer sig så här?

vaaaart är mio

Likadant kan han stå bakom en gardin där bara halva kroppen dölj och tro att
    han är superhemlig
    ♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • Skärgårdsfru

Månis

Snälla, hota inte med att avliva djuret. Det är erat ansvar att den har det bra och klarar ni inte av den så bör den få ett nytt hem, inte avlivas

Ni bör absolut kastrera katten. Det är rekommenderat att man kastrerar sin katt från 6 månaders ålder så det är hög tid.

Sen undrar jag, får den vara ifred för barnen? Jag tycker det låter som om den blir störd av barnen och inte får vara ifred tillräckligt mycket. En lugn och glad katt brukar INTE bete sig på det sättet din katt gör.

• Sommartider

Bild på vår nya katt Mocca..han är fem månader gammal.
  • min dotter Julia
    Sommartider Fin eran katt Mocca är =)

Månis har ni vart hos vet. och undersökt katten?! kan ju ha ont då kan dem bete sig konstig..  /Sen att barnen och ni vuxna är på katten, att den behöver lite luft rum och kommer till er då den vill ha eran uppmärksamhet/ Sen betedde en katt ja hade för ett par år sedan sig "konstig" emot mig med. han kund väcka mig, genom att bita tag i min arm, för att sedan "jucka" med min arm. Ja kastrerade honom dagen efter sen blev han som förbytt..

försök =)
  • Sommartider

min dotter Julia
    hej,,jo vist är han fin.. Nu går han på upptäkts färd här hemma och nosar på allt..
    här är lite klumping och när han skuttar runt.. och jag tror han har lite övervikt..

• min dotter Julia
    Sommartider haha , får börja ge enligt dosering på kattunge maten till honom..
    Va han en Omplacerings katt?!
  • Sommartider

min dotter Julia
     nej han var ingen omplaserings katt men ända ungen i kullen så han fick nog mycket gos och mat..   ägaren hade svårt att sälja kattungen..men så hade kattmamman tröttnat på sin unge så vi fick köpa honom..

• min dotter Julia

Här är min katt Gucci. Dock inte ordninggjord, men lika goo för de
Svar på tråden Tråden Katt