Tråden Katt
Ja, tolka fritt
*lägger öronen bakåt och vispar med svansen*
Ja, tolka fritt
Ja Jätte fina bilder o katter!! Majzzan, ja ska hämta hem vår hande den 6 el. 7 feb. Ska ni ha er till sällskap, avel, utställning?!
Han ska gå här å må gott!!!!! idag har jag fått en bild på honom... HUGO heter han efter uppfödarens H-kull.... Jag har ju den ena honan med stam.. å det har ju Hugo åxå så vi får se... jag ska sätta mig å kolla hur mycket jobb det är med att fixa alla papper å så... men det lutar väl åt att jag sen framöver kastrerar honom... enligt uppfödaren ska han ha bra chanser på utställningar.. kanske ska man prova nåt sådant åxå..... ska lägga in bilden på honom bland mina kattbilder..
Hej vi skulle ha hämtat hem en kattunge i söndags men vädret var så illa så det var ingen nytta att ge sig ut och åka en långtur till Göteborg ifrån Jönköping..Men på onsdag gör vi ett nytt försök att åka och hämta vår lilla Mocca...
Nä vad trist, dumma väder!
Vilket mysigt namn- Mocca
Originellt och fint tycker jag.
Sommartider: Hoppas vädret är bra nu på onsdag så ni kommer iväg och kan hämta hem er lilla Mocca. Vilket sött namn! ![]()
lindac77 det hoppas jag också..
det känns lite tomt här hemma med bara en katt..Mirakel flyttade hem till sin nya familj i går..
Många här som ska skaffa katt snart! Spännande!
Vi ska också utöka familjen med en katt till. Men han är bara 7 veckor gammal ännu så det är ju några veckor kvar...
linda77 vilka underbara fina bilder..