• jagosa43

Täbytråden för bebisar som.... part 2

Då fortsätter vi härSkrattande
    snicke snackar vidare om allt kring barnet oss själva för man får vara ego som förälder med!
    allt vad vi kan komma på

VÄLKOMMNA!!!!

Chris-99 Cornelius-06
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-19 15:09:09:

Måndag 29 januari
    Tisdag 13 februari
    Onsdag 28 februari
    Måndag 12 mars
    Tisdag 27 mars
    Onsdag 11 april

förslags vis kl 13:00 på Fifino

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-22 10:11:49:
    Camera Barnvagnsbio
    24-jan 11:00
    07-feb 11:00
    21-feb 11:00
    07-mar 11:00
    21-mar 11:00
    18-apr 11:00
    02-maj 11:00
    12-sep 11:00
    26-sep 11:00
    10-okt 11:00
    24-okt 11:00
    07-nov 11:00
    21-nov 11:00
    05-dec 11:00
  • Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2
  • philmKarin

glennglenn: min filosofi är att om inte mamma mår bra så mår inte bebis heller bra... lyssna inte för mycket på andra du vet bäst när det gäller din bebis !

Jag hade också samma känsla av att brösten var helt tomma på kvällen och bebis verkade hungrig, men efter några dagar av intensivsnuttande så ändrades det faktiskt .

• Mäjlin
    AnnaJuh- skönt att böckerna fungerade och att ni fått sovitSkrattande
  • philmKarin

Ingen som har något gott middagstips förresten?

nåt med kyckling...

• jagosa43

glennglenn
    du gör det som behövs för att det ska funka för er!
    mår du bra så mår bebben bra!

lycka till!!Skrattande

bettiz oki!.. måste genast testa lite ♥ ha haaa♥

Chris-99 Cornelius-06
  • Anna Lw

Tjena mors allihop!!! 
    Efter lite hoppande fram och tillbaka har jag hittat hit!! Skrattande  hihi...

Har inte varit så aktiv på ett par dar...  jag åkte på kräksjukan i söndags kväll och har legat tills igår... och självklart åkte sambon på det istället så nu ligger han!
    Mysigt att vi är hemma båda två, hade ju kunnat vart under andra omständigheter bara, hehe...

• AnnaJuh

glennglenn -> Håller med du, funkar det för dig funkar det för bebis Jag sluta amma efter 2 månader, å Hugo mår som en prins !!

Bettiz -> tick tack

♡ Hugo 060504 ♡
  • Bettiz Angel
    GLENNGLENN: mina bröst känns oxå som skinlappar som bara hänger och funderar oxå på att ge Freja ersättning på kvällarna för att hon ska somna snabbare..
    lägger henne runt 22 och det tar 2timmar för henne att somna.
    men tydligen måste hon vara nöjd med den mat hon får, för hon sover 6-8 timmar/natt.
    Mamma till prinsessan Freja 060924
  • Anna Lw

GlennGlenn: Jag har gett Emma ersättning sen hon var 2 månader just på kvällarna, så då somnar hon med flaskan i sängen (för det mesta, peppar, peppar...) Det är jätteskönt!

• Trixietrina

Ska också börja ge ersättning till Mikaela nu på kvällarna. Får se om hon sover bättre och längre då.

• Smurfan 81

Kevin sover visserligen hela nätter, men jag undrar hur mycket mjölk han får i sig på kvällen... På morgonen har jag sprängfyllda bröst men de blir slappare och slappare under dagen. På kvällen känns det som att de är tomma och han blir arg efter att han ätit en stund, misstänker att det är när det tar slut. Men, han somnar ofta snällt och sen har han ju liiiiite att ta av så jag tror inte det går nån nöd på honom än!

Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2