• Twid

pimp my hyresrätt!

Finns det fler som bor i en hyresrätt och känner att ni vill fixa till den lite!

I en hyresrätt får man ju inte göra exakt vad man vill.. Men man får ofta göra mer än man tror oxå! Så länge det inte blir radikala förändringar som gör det svårt för hyresvärden att hitta nya ägare om man skulle flytta. Ex neon rosa tapeter med senapsbrun bord!

Nu till saken! i den här tråden kan vi tipsa varandra om saker man kan göra för att frächa till sin hyresrätt!

Så sitt inte inne med era tips och trix!! Ös in dom här!!

// Therese!  (3 rum och kök på 98kvm, hyresrätt)

• Svar på tråden pimp my hyresrätt!
  • mamma sbg
    ja jag ska ta före o efterbilder. lovar! kommer nog bli väldig skillnad för det e gult på väggarna nu o det gillar jag inte!!!

vi ska flytta in nästa lördag så det kommer bilder efter det.
  • Prins William
    mamma sbg skrev 2007-02-21 11:00:41 följande:
    ja jag ska ta före o efterbilder. lovar! kommer nog bli väldig skillnad för det e gult på väggarna nu o det gillar jag inte!!!vi ska flytta in nästa lördag så det kommer bilder efter det.
    Urk!!! GULT bläää...jag har det i köket...o det satte vi det för ett år sen...o jag HATAR det nu...jag vill ha BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUNT o det kommer det att bli...har tapet i galleriet....vad tror ni om det...eller ni MÅSTE tycka om det för vi hämtar det idag hahahah
    *Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • Lejra

Prins William: Tyckte dom tapeterna var ursnygga!!! vem är det som tillverkar dom?

• Lejra

Prins William: Okej!! Får kolla på dem nästa gång jag är "hemma" å hälsar på min pappa... Han jobbar i färgbutik å har stenkoll på olika tapeter!

• vilda12

puh.. nu är köket äntligen omgjort! inga gula köksluckor längre! såå skönt!! :D :D

• Prins William

hr går det framåt emd mina tapeter i sovrummet! nu e det bara resten kvar

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • eilema
    Prins William: Haha jag har också gula tapeter i köket. Med massa jädra små löv på!!! Kan inte fatta att jag valde ut dom själv för 1½ år sedan och tyckte dom var sååååå fina! Hahahaha!
    Det är en Lillebror !!! (v.29+2=75 dagar kvar!)
  • eilema

Nämen, har var det action!

Det är en Lillebror !!! (v.30+3=67 dagar kvar!)
Svar på tråden pimp my hyresrätt!