• Twid

pimp my hyresrätt!

Finns det fler som bor i en hyresrätt och känner att ni vill fixa till den lite!

I en hyresrätt får man ju inte göra exakt vad man vill.. Men man får ofta göra mer än man tror oxå! Så länge det inte blir radikala förändringar som gör det svårt för hyresvärden att hitta nya ägare om man skulle flytta. Ex neon rosa tapeter med senapsbrun bord!

Nu till saken! i den här tråden kan vi tipsa varandra om saker man kan göra för att frächa till sin hyresrätt!

Så sitt inte inne med era tips och trix!! Ös in dom här!!

// Therese!  (3 rum och kök på 98kvm, hyresrätt)

• Svar på tråden pimp my hyresrätt!
  • Prins William
    eilema skrev 2007-02-09 16:04:36 följande:
    Wiiiii vad roligt!!! O jag har fixat skjuts för att hämta tapetbordet om en halvtimme och barnvakt i morgon så i morgon ska jag med tapetsera!!! Det är en Lillebror !!! (v.27+3=88 dagar kvar!)
    hihi JAAAA jag e sj imorrn jag med!!! William sover hos farmor o farfar o fredrik ska på svenska rallyt.
    ska bli så skoj o se hur det kommer att bli sen!
    har du tagit "före" kort nu???? det måste du ju!!!!
    *Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • eilema
    Prins William skrev 2007-02-09 16:21:41 följande:
    eilema skrev 2007-02-09 16:04:36 följande: Wiiiii vad roligt!!! O jag har fixat skjuts för att hämta tapetbordet om en halvtimme och barnvakt i morgon så i morgon ska jag med tapetsera!!! Det är en Lillebror !!! (v.27+3=88 dagar kvar!)hihi JAAAA jag e sj imorrn jag med!!! William sover hos farmor o farfar o fredrik ska på svenska rallyt.ska bli så skoj o se hur det kommer att bli sen!har du tagit "före" kort nu???? det måste du ju!!!! *Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
    Hihi ja det ska jag göra!
    Det är en Lillebror !!! (v.27+3=88 dagar kvar!)
  • Zweet

Nu har jag ÄNTLIGEN läst igenom HELA tråden..*S* Vi ska flytta in i hyres 1 maj och jag längtar så... Hur mycket tips som helst jar jag hittat här. Så nu kliar det i mina fingrar att få pyssla och inreda!!

mina barn är mitt allt!
  • mrsbygg

*puh* nu börjas sagas rum bli iordning..nu ska bara alla leksaker sorteras så man vet vad som ska vara kvar och vad som ska ner till källarn...allt får liom inte plats i hennes rum hehe..

• Prins William
    mrsbygg skrev 2007-02-09 20:29:34 följande:
    *puh* nu börjas sagas rum bli iordning..nu ska bara alla leksaker sorteras så man vet vad som ska vara kvar och vad som ska ner till källarn...allt får liom inte plats i hennes rum hehe..
    va myyyyyyysigt hon får det!!!
  • Zweet

Gud jag fick värsta kliattackett av att läsa här så nu har jag äntligen målat min aträramar svarta som jag planerat att göra ett år nu..*S*
    jag vill fortsätta med tjejernas bord och stolar, men det får vänta.

mina barn är mitt allt!
  • Prins William
    Zweet skrev 2007-02-09 21:19:40 följande:
    Gud jag fick värsta kliattackett av att läsa här så nu har jag äntligen målat min aträramar svarta som jag planerat att göra ett år nu..*S*jag vill fortsätta med tjejernas bord och stolar, men det får vänta. mina barn är mitt allt!
    visst kliar det i fingrarna hela tiden!!! på mig kommer det mest på kvällarna mitt sug!! 
    jag har TVÅ saker som jag ska betsa men inte "orkat" tatt tag i det....men imorrn så ska det spacklas o slipas!!!WEEEEEEEEEEEEi äntligen!!!
  • mrsbygg

asså jag orkar verkligen inta ta tag i alal tusen leksaker å grejjer som måste sorteras *suck* får fixa det imorrn..
    humf vill få upp hennes hyllor ja käpte idag så jag kan ställa upp böckerna..dom ligger över allt i lägenheten hehe..blir så trött..
    men d jobbiga vi har ingen borr just nu, tror jag inte iaf..beror iof på va d är för vägg..

äsch nu börjar ja tänka högt..får se om ja hinner klart någorlunda imorrn så kommer det in lite halv kassa mobil bilder..
    hittar inte min batteri laddare till kameran..*suck..*

• Zweet

*S* nu har jag slipat tjejernas bord och stolar (som jag skulle vänta med). så nu kan jag börja måla dem imorrn. skulle gärna göra det nu på en gång, men det är nog lika bra att vänta. klockan börjar ju iaf bli en del..*S*

mina barn är mitt allt!
  • Prins William
    Zweet skrev 2007-02-09 23:00:55 följande:
    *S* nu har jag slipat tjejernas bord och stolar (som jag skulle vänta med). så nu kan jag börja måla dem imorrn. skulle gärna göra det nu på en gång, men det är nog lika bra att vänta. klockan börjar ju iaf bli en del..*S* mina barn är mitt allt!
    hihi DU kunde inte hålla dig!!! men det var ju bra! då e det "bara" målningen kvar
Svar på tråden pimp my hyresrätt!