• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • NiklasG

Nackas Hörna:

Välkommen i gänget.
    Jag är nyblivien Pappa i Augusti förra året.

Teller:
    Hoppas allt går bra med frun och barnet.

Ni andra:
    Hoppas ni får skön träningsvärk i morgon

• Patrik72

klart vi ska träffas alla o ta en bira , o sjöälv är ja grymt sport intresserad. så bara o hojta till Nackas Hörna om du vill se en match o ta nån bira. grattis till flytten hit hehe

• swartling

jag kollar och ser om vi hittar en 4 man

• swartling

NiklasG; din tur kommer hehe (om vi inte dör ikväll förstås Cool)

• Wedde

Välkommen in i gänget Nackas H.. Alla förslag mottages med glädje. Länge sen man fick "leka". Ang. skor till kvällens aktiviteter; inneskor (tror jag), jodå, de har nyligen rustat hallen (nytt golv m.m). Ha en bra dag på jobbet så syns vi i kväll.

• Patrik72

Nackas Hörna vill du va med i lira så säg till ikväll vi äju en gubbe kort så

• Nackas Hörna

Jag kan dessvärre inte denna helg då jag ska med grabben till storstan för första gången men jag lovar att ställa upp vid något annat tillfälle men frågan är vem vill ha Sveriges mest otränade 23-åring i sitt lag?. På plussidan kan jag väl tillägga att har ett brinnande intresse för sport.

Tack allesammans för det varma välkommandet

Synd att man inte var i Eskilstuna denna helg för Newcastle-Liverpool är solklart en match man skulle kunna dra ner till puben för.

Nåväl, ha en trevlig helg gott folk

Mvh

• NiklasG

Fantastiskt..

Det händer ju massor helt plötsligt i den här tråden..

Skoj skoj..

• Wedde

Tja, är det någon som har bollar?? Annars, någon som hinner in och handla, vi delar såklart. Jag ska åka till Örebro för att sätta bonusgrabben på bussen till hans pappa. Vet ej om jag hinner in i tid för att handla.

• swartling

jag har bollar och två raketar

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna