Sole- jag gillar Sickla köpkvarter, det är jättelugnt där i veckorna, bara lattemammor
och inte så stort, och det finns lite andra roliga affärer än de vanlig Hm-Lindex-Kappahl. Amusar ligger i en av de äldre byggnaderna precis brevid gallerian. Ica är också vår lokala mataffär!
Fika i Sickla nångång? såg faktiskt ett gäng mammor, kanske 8-10 stycken MED barnvagnar som fikade i Dieselverkstaden, så det kan ju vara ett ställe att träffas på när vi alla ploppat ut våra bebisar!
hellur-
Bra att du sa nej! Imorgon börjar din föräldraledighet med gott samvete! Jag har också haft de där domningarna och stickningarna och inte fattat vad det beror på. tror faktiskt jag ska ringa förlossningen och höra mig för angående kontroll och så. Min mamma blev igångsatt med min lillasyster en vecka efter BF (det var på Cypern och där väntade de inte längre) och i efterhand sa de att det var tur det, för moderkakakan var helt grå och utan näring! Hur ska man veta att bebisen mår bra såhär på slutet?
Ang. amningsBH: Jag hade storlek 85B innan graviditeten, gått upp till ca 90C nu, och köpte en amningsBH i storlek 85D. Hon i affären sa att man oftast minskar i omfång efteråt men ökar i kupa. Jga köpte den på Growinlife. Sen har jag som sagt också köpte apotekets nättopp för de där stenbrösten som Cirpen berättar om. har hört att apotekets topp är liten i storleken, så man ska köpa större än man tror. Tror jag köpte large eller x-large.
Inatt har jag sovit i ett sträck från 11 till halv 8, utan att kissa eller vakan. Normalt för vecka 41??? Jag fikar gärna typ imorgon för att ha nåt att fokusera på och se fram emot så jag inte går och tänker "när kommer den, när kommer den, när kommer den..." om det är nån ledig som har lust att träffas IGEN!
Nu måste jag gå och byta om, nattlinnet nermjölkat...