Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

Believer: Räcker upp en hand!

• lurksmulan

Believer: Ja men det gör ju faktiskt det, vänta ska jag kolla upp!

• lurksmulan

Och mina tuttar är ju gravida sa jag ju igår, och sen när jag skulle duscha igår kom det lite mjölk ur ena fast jag inte ens klämde!

• lurksmulan

Jag kommer ihåg när jag ammade i början och skulle duscha och äntligen få känna mig fräsch. Sen hör Janne värsta vrålet från badrummet och där står jag helt nyduschad och det bara sprutar mjölk från båda brösten! Typ 5-6 strålar från varje!

• lurksmulan

Magda: Ja det är många hål och världens sprutt i de!
    Har man inte ammat på nån timme gör det skitont innan det kommer igång och sen kan bebisen sätta i halsen för att det kommer så mycket på en gång.
    Men jag måste säga att jag inte saknar känslan av när mjölken rann till på tredje dagen, då hade jag fruktansvärd ångest och var genomsvettig och var tvungen att duscha kallt och titta på idiot-tv för att tänka på annat.

• lurksmulan

ae: Ja det är ju inte det skönaste man varit med om direkt! Mina bröst blev helt knöliga och jag duschade de varmt och försökte massera. Och ändå hade jag turen att slippa mjölkstockning! Ve och fasa!

• lurksmulan

Hanna: Kan du inte lägga ut magen igen, jag var inte inloggad igår och missade den!
    Magda: Nääää får jag se magen!

• lurksmulan

Magda: Ha ha, om 3 månader! Jag vägrar ta bilder nu, vill inte se hur tjock jag är.

Svar på tråden Pladdertråden!