Pladdertråden!
ae: Det gör jag också. Jag går och spolar händerna med varmvatten flera gånger i timmen för att inte bryta av fingrarna när jag jobbar!
ae: Det gör jag också. Jag går och spolar händerna med varmvatten flera gånger i timmen för att inte bryta av fingrarna när jag jobbar!
Hm, satt och skrev ett inlägg i godan ro när strömmen gick här på jobbet! Och nu funkar inte telefonerna alls!
Vad jag skrev var att jag ibland är mer hopplös än nödvändigt. Jag var iväg på lunchen för att köpa frukt och kom på att jag skulle kolla efter en speciell lakritsgodis som finns bland lösgodiset och som jag är jättesugen på. Så började jag plocka allt möjligt godis och på slutet upptäckte jag att de inte har såna! Så nu har jag en hel påse godis men inte nån som jag egentligen skulle ha!
Dessutom kom jag på mig själv med att tänka "vilka godisar brukar jag tycka är äckliga? de vill jag ha", så jag har köpt en massa underliga sorter!
Nej Cia... vad är det jag hör!! Så himla lessen för din skull!!
På tal om bristningar, jag hade/har också rejält med bristningar och vet inte om min mage kanske också såg sådär läskig ut på slutet! Jag var mest inlindad i varma kläder så jag tittade nog inte så noga....
Ändrar vecka på mig med!
.•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.
2007 v. 22 Bf 20 maj
Dulia v. 20 Bf 6 juni
lurkan v 12 bf 2 augusti (pojke enligt Marie)
Magda v10, Bf 10 augusti
Hanna v10, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
Lättja v7, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
JUSTer v7 Bf 3 september
after eight v7, BF 5 september (pojke enligt Marie)
Sorry Lättja, kopierade bara den senaste listan jag kunde hitta! Jag har inte riktigt befogenhet att flytta tillbaka dig en vecka.. ![]()
Jag har ju inte varit på vul! Pendlar mellan att vara helt lugn och lite mild panik över att jag inte sett minigrisen vid liv. Nu går jag ju in i vecka 12 också, då är det väl ganska kritiskt?!
ae och magda: För min del var det tvärtom, jag var inte ett dugg orolig i början av någon anledning, men på slutet däremot! Jag tror att det var för att jag hade fått en relation till bebisen i magen då, det var så verkligt. Sen pratade jag mycket med en tjej här på fl, och så dog hennes son i magen i v. 35 och då blev jag ju jätterädd!
Usch, jag har bråkat med min gubbe. Eller, vi har tjaffsat om en så puckad grej som betalning av tv-licens och huruvida det leder till en betalningsanmärkning om man låter bli eller ej. Suck.
Jag vill bara gråta åt allt. Och sen därmellan vill jag skrika och skälla på folk.
Och sen blir jag helt tårögd igen.
Mina hormoner har börjat dansa macarena igen.
Förra gången nådde jag höjden av min galenskap i v. 13. Då grät jag för att jag släppt ut en skalbagge och den kröp under trallen så att jag inte såg den längre.
Nu är jag helt gråtig över allt skit som händer alla i tråden, och för alla roliga saker som händer alla i tråden, och för att Marie är typ synsk, och för att det är torsdag mer eller mindre.
JUSTer: Vänta du bara tills du sitter där och grinar för att mattfransarna inte är separerade på ett sätt som tilltalar dig! ![]()
Mina humörssvängningar hålls nu i schakt med stora mängder godis och kakor.
Jag satsar på socker-chock istället. Det håller hjärnan lugn.