Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

JUSTer: Ha ha vilken hycklare jag är! Jag tänkte precis skriva att jag håller med om det, hade en kompis som var galen i apelsiner och fick en flicka. Men sen såg jag att det handlade om mig och då ba "näääää det tror jag inte på"!! Vad knäpp jag är! Jag skulle tycka det var jättekul med en tjej ju!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • lurksmulan

Hanna: Jag tänker mest på Tutti Frutti-godisar i påse om jag ska vara ärlig.

• lurksmulan

För min del skiljer det bara en dag mellan niomanader och fl.

• lurksmulan

ae: Jag går in i vecka 12 på torsdag faktiskt!
    Men är det efter fullgången vecka 12 som risken minskar, eller är det vecka 13?

JUSTer: Moahaha, galghumor är kul! Jag gick en vecka över med Laban, det räckte gott och väl. Och eftersom vi ska ha bebisar mitt i sommaren under det varmaste året på länge har jag redan nu sagt till min mamma att jag har paxat Labans pool och sen får de komma ut och vända på mig och fylla på vatten ibland!

• lurksmulan

Vi har bokat tid för könsbestämmande ul 4/4 och jag tror också att det är en kille.

Skit också, jag har inget snöre här på jobbet, tänkte ju göra ringtestet!

• lurksmulan

Magda: Du är ett geni! Här sitter man med ett helt huvud fullt med snören och fattar ingenting! (Det är blonda snören, kanske en förklaring?!)

• lurksmulan

Solklar pendling! Det blir en Dexter!

• lurksmulan

Hanna: En lite vad?

• lurksmulan

Hanna: Ahaa... fattade ingenting där!

Har ni pratat namn förresten, alla tjejer?

Vi är inne på Dexter om det blir en kille och sen gillar J Betty på en tjej, men jag gillar Polly mer. Har blivit himla förtjust i det namnet.
    Som ni förstår har vi inte helt vanliga namnförslag för det mesta. Eller, jag ville att Laban skulle heta Marcus, men då tyckte J att han skulle heta först Milton, sen Buster och sen Texas. Tur att jag fick bestämma!

• lurksmulan

ae: Jag fryser också hela tiden. Det är bara att bylsa på sig!

Svar på tråden Pladdertråden!