Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

Lättja: Du får komma hit och äta en sån med mig någon dag! Välkommen!
    Kan du inte sätta upp lappar om att du vill gå ut med folks hundar då?

• lurksmulan

jazzy: Varsågod, jag har ställt en spade vid dörren!

• lurksmulan

Jag har fruktansvärt svårt att komma ut på vardagarna. Kommer hem runt 17.30, och då lagar vi middag, sen försöker jag umgås och leka lite med Laban till runt 19 när han ska sova. Efter det är det kolmörkt ute och det är dags att duscha, äta lite mer och försöka hinna prata lite med Janne.

• lurksmulan

Hanna: Ja det var skumt. Passa dig för bäckenbottenuppluckring! En kompis hade det och hon sa att det kändes som om hela paketet höll på att trilla ut!

• lurksmulan

Lättja: Jag har inte haft någon mensvärk alls faktiskt, varken den här eller förra gången.

Hanna: Jag är inte så insatt i det hela men har förstått att det också är hormonerna som spökar och luckrar upp bäckenbotten på något vis.

• lurksmulan

Men skärp dig nu Lättja, lägg in en bild på ful-tuttarna!

• lurksmulan

Åh vad jag är hungrig....
    Laban och Janne badar och jag sitter här och hungrar. Janne har gjort köttfärslimpa och det har äcklat mig hela dagen att han skulle göra det, och jag känner mig inte mer sugen nu. Men jag måste äta antar jag. Jag är inte sugen på nånting alls just nu.

• lurksmulan

Välkommen Kickan!
    Vilken del av småland ska ni till?

• lurksmulan

Kickan: Okej, min man kommer från småland, men från Värnamo. Inte så jättenära.

• lurksmulan

Jag mår också uckigt idag kan jag säga.
    Var på vippen att stanna hemma men lyckades få i mig lite julmust och en halv macka och sen kom jag iväg.
    Men som jag misstänkte kunde jag inte äta maten igår, och jag har den som matlåda idag! Det värsta är att vi är så panka att jag inte har råd att köpa någon annan mat heller, så det kommer bli katastrof idag!

Svar på tråden Pladdertråden!