Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

Believer: Ja det är ju ett alternativ. Jag jobbar ju iofs men jag har ändå svårt att förstå motiveringen till höjningen.

Var bor ni förresten?

• lurksmulan

Kickan: Vänta då tills ni känner att ni är redo. Era familjer vet väl er historia?

Believer: Aha, jag tänkte eftersom ni skulle hit på ul. Finns det inget närmare?

Jag vill också lyssna på hjärtslag! Och jag vill också se minigrisen i magen! *stampar med foten så att det mullrar i min oroliga stackars mage*

• lurksmulan

Kickan: Det kan ha ökat. Om du tittar hos mig på testen 23 + 25/11 så är det stor skillnad (visserligen är 25 med morgonurin och inte 23 men ändå).
    Men det är ju bra att en del vet så lär ni ju inte mötas av sura miner för att ni inte sprang och satte in en annons i tidningen innan testet torkat tänkte jag!

• lurksmulan

Jag är med i SIF.

Usch vad min mage mullrar och bubblar och beter sig. Jäkla pannbiffar (har jag kommit fram till att det var, inte grönsakerna).

• lurksmulan

Jag fick låna ett bälte av sjukgymnasten, det var jättebra!

• lurksmulan

Jag är hemma och vabar idag så jag kommer inte vara här så mycket, men nu är vecka 13 nådd! Hurra!

?:*¨¨*:?. Här ska födas bebisar .?:*¨¨*:?.

Believer v23, Bf 17 maj (flicka enligt Marie och mig, får snart veta )
    2007 v23, Bf 20 maj
    Dulia v21, Bf 6 juni
    lurkan v13, bf 2 augusti (pojke enligt Marie)
    Magda v11, Bf 10 augusti (flicka tror vibåda, flicka enligt Marie)
    Hanna v11, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja v9, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v8 Bf 3 september
    after eight v8, BF 5 september (pojke enligt Marie)
    Thezzizen v4, BF 24 september

• lurksmulan

Tack för gratulationerna!
    Nej vi har inte sett bebisen än, och det är ju ganska jobbigt måste jag säga. Vi får se om jag kan övertala min man om att göra ett vul snart. Han är så blåögd och kan inte tänka att något är fel, men jag känner att jag vill se så att bebis lever där inne!

Magda: JUSTer har rätt, vab är vård av barn. Laban har hostat som en galning i natt och var jättetäppt i näsan under morgontimmarna. Nu är det bättre och det var gränsfall om jag skulle vara hemma, men mina sena torsdagar tar knäcken på mig så jag valde att stanna hemma ändå.

• lurksmulan

ae: Jag är nog mer saklig gällande den här graviditeten. Förra gången var det väldigt mycket känslor, men nu känns det som om jag inte har tid nästan. Då var varenda dag magisk och bockades av med andakt men nu upptäcker jag att det har gått 7 veckor sen jag plusade och jag fattar inte var tiden tagit vägen!

• lurksmulan

ae: Det gjorde inte jag med Laban! Jag fattade inte förrän jättesent att det faktiskt var en bebis i magen! Jag var nog i vecka 25-30 nånstans!

Svar på tråden Pladdertråden!