Pladdertråden!
Varför Hanna?
Varför Hanna?
Jaha... *pustar ut* Blev ju jätterädd!!
Believer: Inte ha panik, då blir det inte bra. En förlossning är så jäkla häftig! Visst gör det ont, men det är så häftigt ändå!
Läs gärna min förlossningsberättelse om du vill.
Jag LÄNGTAR till nästa förlossning!
Och på allvar så är det inte bra att ha panik, läs så mycket du kan och prata med folk så att du får mycket information. OCH håll dig borta från alla skräcktrådar, det gagnar dig inte!
Believer:
Läs den här tråden (och de två innan som finns länkar till), skratta och längta!
www.familjeliv.se/Forum-2-13/m14175508.html
Dulia: Om jag inte svarar så beror det på att jag är en ärthjärna som ofta glömmer vad jag skulle svara på från början. Så skriver jag ett långt inlägg om nåt helt annat (eller det jag kommer ihåg just då) och sen har min teflonhjärna glömt det andra!
Åh jag blev så glad idag! Fick ett konstigt brev och när jag öppnar det ligger det en lapp i där det står "Vi hittade detta recpet hos oss! Mvh Personalen på Pressbyrån Centralen Övre hallen". Jag måste ha tappat det typ när jag tagit ut mitt busskort och så har någon lämnat in det! Så himla snällt av de att skicka hem det till mig! Speciellt med tanke på att det var ett e-recept och jag har svurit för att jag fått betala 80:- för det!
Dulia och Believer: Jag kommer ihåg att på slutet när jag låg i badet tyckte jag nästan att det såg läskigt ut när jag såg hur han rörde sig massor inne i magen!
Dulia: Men, såg de att bebisen har långa ben?? Vad roligt, aldrig hört förut!
ae: Jag har också mest dille på fett och godis, men jag har även frossat i äpplen och ramlösa. Fast om jag får bestämma själv är det helst chips, godis, paj och mcdonalds som gäller!
*Räcker upp en tass* Vi har bokat tid 4/4 på Sibyllekliniken.
Lättja: Två jobbfrågor; min man undrar om du vet när Bert Karlssons bok kommer och jag undrar om du vet när Marian Keyes nya bok kommer på svenska (Anybody out there? heter den på engelska, jag köpte den i england i juli, då var den ganska ny tror jag)?
Hanna: Ska jag skriva i DEN HÄR listan?
?:*¨¨*:?. Här ska födas bebisar .?:*¨¨*:?.
Believer v23, Bf 17 maj (flicka enligt Marie och mig, får snart veta )
2007 v23, Bf 20 maj
Dulia v21, Bf 6 juni
lurkan v13, bf 2 augusti (pojke enligt Marie)
Magda v11, Bf 10 augusti (flicka tror vibåda, flicka enligt Marie)
Hanna v11, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
Lättja v9, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
JUSTer v8 Bf 3 september
after eight v8, BF 5 september (pojke enligt Marie)
Thezzizen v4, BF 24 september
Dulia: Vad spännande med överviktsstudien! Jag är själv överviktig och lyckades bara gå upp 6 kg förra gången, och jag vill verkligen inte gå upp mer den här, men tror jag kommer göra det ändå.
Hanna: Vad läskigt, men skönt att det var fel!
Lättja: Tack för infot! Vet du vad Keyes bok kommer heta på svenska?