Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Magda... hihi du är ursäktad du hittade länken va? beställ du så får maken en surprise på posten annars hade jag gladeligen köpt o skickat till dig såklart

Jaaaa tjejjer... nån mer som "vågar" klämma fram magbilderna nu då??

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Lättja... haha grattis till illamåendet då hoppas det fortsätter

• Hannnas

Magda... men duuu *krama* förstår att du mår illa när du steker köttfärs.. *huga* har du provat med salladstrixet än???

• Hannnas

Magda förresten.... kan du inte oxå få Lergigan om du mår så illa?? Jag skulle inte stå ut en dag till med det illamåendet... man är ju totalt sängliggande ju

• Hannnas

Magda... meeeen du mår inte dåligt över... dig? näää det får du bara inte... vad är det?

• Hannnas

Magda... förstår dina grubblerier o din oro på ett sätt... kan aldrig sätta mig in i ett sen t mf o hoppas jag aldrig behöver förstå fullt ut heller... Det enda du med säkerhet den här gången kan lita på är ju att du kommer följas upp väldigt noggrannt, de kommer leta efter saker som inte finns så noga kommer de vara de kommer inte att missa något och den här gången så har du både statistik och en ängel på din sida.

Ang sjukskrivningen... vem säger att den inte kommer förlängas? Om/när du berättar detta för din läkare så kommer det säkert inte vara något problem alls... det är ju dessutom ett tungt arbete du har vilket är en väldigt klar ursäkt för att du inte bör jobba med tanke på vad du gått igenom och vad som väntar framöver med ev cerklage o allt... Det Kommer att lösa sig på ett el annat sätt!! Försööök så gott du kan att ta dag för dag innan du grubblar sönder en framtid som du inte vet något om... det är inte bra för din räka och det är ju det viktigaste just nu, visst?

Det kommer att ordna sig, det är jag säker på...

Cia... tackelitack det känns lite pinsamt bara att magen syns så tydligt så tidigt... svårtatt dölja o ja... känns tokigt även om det "bara" är tarmar...

• Hannnas

Nu är det Lynley

Räkna nu kor inatt magda så hoppas jag att du sover gott

• Hannnas

Lättja.. haha men ändå det är KUL jag önskar oxå att jag hade en jämförelsebild innan svullnaden började men men... har iof en gammal från v5 från en av vår graviditeterna

• Hannnas

Lättja *asg*... den där "gasmagen" känns igen du kan faktisk få bort en del med kosten... jag har ju själv det problemet... nu använder jag uteslutande leggings och klänningar o så har jag ju fastnat i grönsaksträsket o äter mkt jättegrovt bröd o försöker dricka lite extra... det har hjälpt lite iaf

Svar på tråden Pladdertråden!