Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Lättja... haha ja efter pizzafrossan lär ju det bli rejääl gasbildning hihi

Du får mer el mindre tvinga i dig mat... gurka är jättebra att börja med när man inte är sugen el mår illa har jag kommit på (för mig iof)... o skalad ska den vara såklart

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Håller oxå på den principen att det man är sugen på är det man behöver... sen ska man väl kanske aldrig överdriva åt något håll... man behöver ju inte äta pizza till frukost/middag/kväll såå...

Lurkis... åhh rostat bröd har jag faktiskt varit riktigt sugen på det sista men vi har ingen brödrosr ju Fundersam Hur är det med illamåendet??

• Hannnas

lurkis... skönt att du har en plan iaf... jag har ju löst mitt med piller o mat varannan timma o mat direkt efter uppgång ur sängen...

Har faktiskt blivit av med den underbara förstoppningen med

Oboy har jag oxå tänkt tanken på.. ska genast handla efter jobbet idag Räcka ut tungan

• Hannnas

3v o 3dgr kvar av helvetiska väntan till v 12+0... *suck* iof ska jag ju göra vul innan o jag hoppas såå att den lill lever o växer som den ska då för DÅ ska jag fira

• Hannnas

Cia... ja mina katter är oxå som tokiga, särskilt den ena han sover alltid på mitt huvud nuför tiden Anders är så avis

Morron Magda... bättre idag? fått sova nåt?

lurkis... v11 *tindrar* åhh vad härligt ändå att tiden går o går... längtar till tvåsiffriga veckan 10 som startar på söndag

• Hannnas

lurkis... haha nähäää absolut inte bästa anledningen av alla att slänga alla kläderna då ju o man har ju anledning att trippa runt i tunna sandaler när fötterna blivit vätskefyllda *positiv*

• Hannnas

Lättjis... gaahhh.... ner med gurka säger jag

• Hannnas

jaaaa man får ju vara ledig hela sommaren... tänkte faktiskt vara ledig från början av Juni om snäckan stannar kvar i magen nu då

• Hannnas

Lurkis... haha ja man får väl ha såndana som bara har ett band strax bakom tårna jag är glad att jag ens ÄR gravid o får chansen att kanske få en liten.. bara det blir ett barn så blir jag glad även om jag förmodligen kommer svära över värmen som ni säger

Svar på tråden Pladdertråden!