Pladdertråden!
morrn NO ![]()
morrn NO ![]()
Lättja.. känner igen mig tyvärr... tappar ord oxå, du med? glömmer sammanhang och kan absolut inte föra en intelligent diskussion för jag har antingen glömt orden el ammanhanget.. suck...
NO.. sovit.. nja.. trött som fan fan fan idag...
Lättja.. haha.. ja jag klarar inte stress mer alls.. måste prata med BM om detta.. magen blir helt stenhård och jag mår mer o mer illa igen.. suuuck
Marie... haha ![]()
Vet ni.. kanske jag inbillade mig MEN jag tror att jag kände bebis igår
tryckte handen lätt på magen (lite höger om naveln) när jag låg på rygg... o det tickade till mellan varven!! Detta kände jag inte imorse.. verkar som att bebis är aktiv på kvällar o nätter men lugn på morgonen.. ![]()
Bel.. GRATTIS på födelsedagen
haha vaddå närmar sig 30
låångt kvar ju! (river mig i skallen o undrar vilken barjag hängde i när jag var 23)
Bel.. haha nä det får man hoppas att du inte gör
när jag var 23 hade jag nog mina "värsta" studentupplevelser
barn fanns inte i världsbilden alls och mogen.. nja, inte direkt
Jag TROR man kan läcka fosterfatten men det är nog inget bra.. varför undrar du?? vattninga flytningar är ju vanligt o det är ju något annat...
Lättja.. haha "knarka på Jamiaca"
Ja jag har iaf varit en tvättäkta krogråtta
särskilt första året som student i Lund
innan jag blev sambo med en bodybuilder och började fitnessträna själv
sen blev man ju sjuk ett tag.. o nu är man råmogen o gravid o tillsammans med en underbar man
![]()
Believer.. ja den här killen gillade tränade brudar o anmärkte gärna på sackiga underarmar på olika kvinnor på TV.. skönt att man inte hänger med en sån nu.. A märker inte sånt, säger jag nåt så ser han mest ut som ett frågetecken.. här hemma är det jag som säger att kvinnor är vackra i TV-soffan medan A verkar mest frånvarande när det kommer till den ytliga biten... *skönt*
Kick.. ihhhh det är sånt som får mig att gråta
fiiiiin mage
(såg du min sista
)