Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Lättja.. inga bebbekläder till din lilla knodd då???

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Lättja.. ja jag är heelt tvärtom jag vill handla maaassor nu.. o är helt vagnfixerad .. jag vill absolut inte ha en massa att handla mitt i sommaren sen efter v35 när man är stor o fet o varm o bara vill späka sig på en strand .. Har ni pratat mer om boende förresten?

• Hannnas

Angiee.. ska absoluut ha en BB vad ska ni ha för färg?

• Hannnas

Angiee.. i gbg tar det 6-8v innan man får vagnen och vi kommer beställa redan i mars eftersom vi vill vara säkara på att få denimbasen OM vi gillar den live

• Hannnas

lurkis.. andrahandsvärdet suuger på de flesta vagnar.. utom BB

• Hannnas

Lättja.. haha ja det är engagemang det tänk på att du ska dra runt den där vagnen ett bra tag

Angie... vill oxå ha en massa färger.. canvas har jag inte hört nåt om? källa??

• Hannnas

angiee.. det är ju den gamla tråden den läser jag ofta.. men canvas... du menar inte den vita delen som kommer samtidigt som denimen då? den är ju i ett annat material än fleece? kan det vara den du menar?

O fleecen ska inte noppra.. inte enligt de tjejjerna el försäljarna iaf men jag har ju inte testat själv

• Hannnas

Lättja.. du har en poäng där.. o köper man en jättevagn som är tung o otymplig så får man nog räkna med att snabbt byta kanske, särskilt om man bor i lägenhet med trappor o ingen hiss ... köp en BB du med hihi

• Hannnas

Magda.. KUL med vagnprat ju o lite småavis på dig som har er hemma redan... guud så mysigt... men lite hade ni kvar att köpa va?

Svar på tråden Pladdertråden!