Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Magda.. inte alls fuskit, våra små växer olika så är det ju bara.. o nu har det gått såpass långt in i gravven att du allt får ge oss ditt riktiga bf-datum tycker jag allt

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Juster.. tjuuusig

Magda... wihooo o redan på måndag går du ju in i v17 då ju KUL vad fick du för bf datum nu då? 4dgr tidigare det med? 6:e?

• Hannnas

Heeej Kick hur mås det idag?

• Hannnas

Magdaaaa.... du har ju inte svarat på din fråga

Kick.. jag vet inte.. har oxå ont i ryggen så jag kan inte alls komma med någon bra idé...

Händer i helgen då?

• Hannnas

ikväll ska vi till A:s syster *suck* orkar eg inte men eftersom vi inte går på hennes inflyttningsfest så känns detta som ett nödvändigt ont.. hon är ju trevlig men fan jag är tröött och asocial sen imorgon ska vi ha en middagsbjudning med ett suupertrevligt par (karros här på FL) DET ska bli kul iaf.. men återigen.. jag är trööött

• Hannnas

Magda.. skit i ÄL det är ju inte relevant nu ju 6:e bra datum

• Hannnas

Kick...  jo jag vet inte om det går bara.. vi ska ju till henne en viss tid... o hon har säkerligen förväntningar... hoppas jag får slå mig ner i en soffa o se på let´s dance bara.. då kan jag koppla bort det mesta.. problemet är att jag somnar så fort på fredagar.. o A fattar inte riktigt tror jag hur det är...

• Hannnas

Kick.. haha ja du.. det var samma person som frågade om det var nåt fel på mig o A så jag tror inte hon fattar såå mkt.. dessutom är hon uppe i sitt just nu då hon ganska nyligen klivit "ur garderoben"

• Hannnas

Härligt missK ha en bra helg du med

Svar på tråden Pladdertråden!