Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Kick.. nädu.. det kommer den INTE att göra.. den kommer växa på nu, det har ju bara börjat

Om 2v idag, nu, har jag varit på rutinUL.. snälla tiden gåååå nu...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Kick.. ja det är ju en bit till ert UL men ni gör det ju lite senare in i gravven än vi..

• Hannnas

Bel.. kom det mkt??

Kick... nä du SKA unna dig att vara hemma, även när man har ork hemma sen så är det ju inte alls samma sak som att jobba.. du kan ju inte prioritera dig först längre nu ju

• Hannnas

Kick.. bestäm inget i förväg utan gör det som känns bäst för stunden om det går.. o latplugga hemma i soffan är rätt skönt ju

• Hannnas

Kick... hur är det med illamåendet förresten?? Du kräks inte än va? *hoppas du slipper*

• Hannnas

Kick.. egentligen borde det inte vara så knasigt att man mår illa på kvällarna.. det är ju när man har väldigt höga hormonhalter o levern inte hunnit bryta ner dem som man mår skit.. därför mat hjälper till eftersom et puffar på levern lite ... på kvällen går ju hela ämnesomsättningen lite på lågvarv, därför fryser man ju mer o är man förkyld så känner man ju ofta mer på kvällen än mitt på dagen.. så det borde finnas sammanhang där tycker ju jag iaf

Bel.. säkert ingen fara iaf... fostervatten nyproduceras ju hela tiden o är det bara lite så är det säkert ingen fara... men kolla upp det iaf för att vara säker såklart

• Hannnas

Dulia... jag är inte heller känslig.. prata gärna av dig såklart... *kram*

Kick.. "bara" några veckor kvar nu... sen jäklar ska du se att du kommer bli bättre

• Hannnas

Dulia.. stor kram till dig o syrran din verkligen.. tycker oxå att det verkar konstigt att OM det nu är så att det slutar med abort att hon måste vänta så längt.. fattar det inte alls...

Heej Magda

• Hannnas

Magda.. nää uscha.. jag mår oxå mer illa igen.. fasen vad trist det är...

• Hannnas

Tess. tror oxå på ÄL på alla hjärtans dag

Dulia.. i gbg ska man boka könsUL i v25 för att få UL:et i v28..

Angiee.. tycker 600 är skitdyrt om du frågar mig.. vad säger "vanliga" vården?? då kostar det ju max 200 ju?

Svar på tråden Pladdertråden!