Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Kick... kan ju säga att detta inte mottogs särskilt positivt från deras familje heller som oxå är religiösa herreguud... själv fattar jag inte HUR man kan vara emot sånt men men det är ju en annan diskussion...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Kick...  men det är väl egenligen inte så mkt att förstå.. jag förstår lika lite hur någon kan älska skruttkillen som bor tvärs över gatan lika lite som tjejjen i kassan.. det är ju inget man måste förstå varför vissa älskar vissa... o vad som händer i sovrummet är säkert varken läskigare el konstigare än i vissa heterohem så..

Tycker oxå att alla förtjänar kärlek

• Hannnas

missK.. alvedon är ingen fara..

Thezz.. jag är aptrött hela tiden... skönt att du slutat blöda

• Hannnas

missK.. japp.. så här står det i fass om du är nyfiken: Graviditet

Inga kända risker vid användning under graviditet. 

• Hannnas

magda.. menar du den 6:e?... nä jag tycker det är ett fiint datum bara o kul att bli flyttad åt det hållet ju

• Hannnas

Magda.. ja själv tror jag att mitt bf-datum kommer bli flyttad åt andra hållet jag men kanske inte så mkt... bara en känsla

Nä nu måste jag lämna er underbara

Ha en trevlig fredag kväll!!

• Hannnas

Magda.. helt OK men ska inte stiga så mkt mer.. men helt OK gränsen för högt tryck brukar man dra ungefär vid 140/100

• Hannnas

Morron Thezzz & Dulia

Dulia... kan bara hålla med thezz ang blt

Kände min lilla skrutta igår med kan inte varit annat.. känns som någon som fiser under min hud ungefär ... o när jag vaknar på morgonen kan jag t o m SE vart hon ligger i livmodern

Svar på tråden Pladdertråden!