• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

Kick: Usch Ibland är det ju nästan skönt när nån gammal varit sjuk och haft ont, när dom äntligen få somna in alltså. Men det blir svårare när det går så fort, man hinner inte förbereda sig.

• Kickan 84

Ja, jag är glad att hon slapp ligga och lida de fem månaderna som läkaren "gav henne".

Stanna där du är! ♥
  • after eight

Jag är inte så hemlig, men jag går inte heller ut med det. Hittar folk hit, så lär de ju få reda på det. Men skriver inget i mitt krypin och har skapat en ny blogg som heter Längtan (lite kryptiskt) som bara jag får läsa.

Jag kommer nog att gå ut med det om några veckor.

Jag och *piiiip* kommer ju från samma tjejgrupp, som har träffats jättemycket IRL. Vi lärde känna varandra när barnen låg i magen, halvvägs genom den graviditeten. Den gruppen har jag inte berättat för än.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MHoof

Jag var lite hemlig i början innan jag plussat och nån vecka framåt. Sen la jag upp bild i min press och så.

• Kickan 84

Jag kör lite halvhemligt, de som känner igen mig de gör väl det men... ja, vad ska jag göra åt det? Hoppas att folk har så mkt vett att förstå att vi själva vill berätta för våra vänner och familjer.

Stanna där du är! ♥
  • JUSTer

Jag var inte det minsta hemlig under min andra graviditet utan berättade ganska snabbt för alla. Det var lite tungt när det blev konstaterat ma. Alla på jobbet visste, alla elever visste och just då önskade jag faktiskt att jag hållit tyst.

Den här gången ska jag berätta när jag har sett ul och när v 12 är passerat.

Den enda som vet är min ena syster, eftersom vi firade nyår där. Stackarn, kan inte vara lätt att hålla tyst.

Gravid - v. 8
  • Kickan 84

Vi har inte berättat för någon vi känner IRL ännu, helst vill jag vänta tills vi fått göra ett VUL och v. 12 är passerad, men vi får se hur det känns.

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

ae.. ahaa så ni känner varandra sen tidigare så kul jo jag fick hennes nick i inboxen.. o sa att hon måste kika in här snart... sen måste vi ju "trolla" bort hennes andra nick från BIM-listan oxå...

Kick... gissar att du inte kommer kunna hålla dig till v12 med att berätta men jag förstår dig...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Får se, antagligen kommer vi berätta eftersom vi behöver någon att prata med, i allt man känner just nu... inte för att vi inte kan hålla tyst! Skulle nog kunna vara tyst till v. 20 om jag ville, eftersom jag är lite "rädd" inför vissa personers reaktioner på detta.

Stanna där du är! ♥
  • MagdaA

Hej hopp! Kikar in emellanåt...håller på att stöka i köket.

Ängel i himlen och plutt i magen!
Svar på tråden Pladdertråden!