• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Kick.. jag orkar inte känns det som... jag vet inte... kommer det blod el nåt så gör jag det men inte annars...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84
    Hanna: Tror du inte att det vore skönt, för att lätta på oron?
    Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick... vet inte... känner mig bara som en pest... sen har jag ju kvar alla symptom så.. äsch jag vet inte.. vill inte att någon otäck brud ska kika mig mellan benen bara o är det ett mf kan jag ändå inget göra..

• MrsMurphy

Om det skulle gå snett för mig nu så skulle jag gå hem och lägga mig och supa mig askalas och inte kliva ur sängen de närmaste månaden...

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Kickan 84

Hanna: Men själen... den måste få vara lugn och glad!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick... jo iof.. men jag känner bara att jag inte orkar... fan måste ju komma från jobbet någon gång ... nä jag vill inte..

• Kickan 84

Okej, gör som du vill! *orolig*

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick oroa dig inte... inget att göra ändå ju... o det är ju vanligt med blödningar OM det skulle ske... nu har jag ju bara blött samtidigt som en blödande nr2, o det finns inget blod inne i hönan... det som fanns fanns i yttersta... o jag blöder ju inte.. har bara haft en knasig slemgrej...

Jag känner iof inombords att det kanske är knas, men det kan ju bero på att jag inte fått annat än mf... jag vet ju eg inte hur det är att vara gravid hela vägen...

• Kickan 84

Ja, jag tror inte att du ska vara orolig faktisk!

Det SKA gå vägen denna gången, det bara ska det...

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!