• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

usch... inget blod MEN det kom en jätteäcklig slemgrej ... tänk om det var en del av slemproppen??? nu är jag inte glad längre...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Va? men gumman, oroa dig inte!!! Det kan väl vara lite vad som helst, jag är svinigt slemmig nu jag?! Var den stor eller?

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick... du vet.. när man är rejält förkyld... som en större ÄL slemma o mer kompakt i både färg o form...

• Kickan 84

Men Hanna, så har jag också fått... och jag hoppas verkligen att det inte är någon fara!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. jo jag hade lite så runt BIM oxå men sen dess har det inte varit sånt ju

Äsch.. vet inte det är kanske ingen fara men det känns inte bra i hjärtat.. vågar inte vara glad lixom...

• Kickan 84

Men är du lite förkyld eller nåt? För då kan ju flytningarna bli sådär "snoriga" ?

När är ert VUL?

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Jo jag har varit väldigt nysig senaste dagarna ... vul:et är inte innan nästa vecka och ombokar jag det så blir det inte "min" läkare som kan ta emot ju...

• Hannnas

torsdag... suuuck

kanske ska ställa mig in på att jag inte ska bli mamma

• Kickan 84

NEJ FÖR HELVETE!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!