• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

Min bm sa att vill vi veta så får vi veta kön oxå men näää, det fick vi inte. Och hon sa att det lät konstigt när vi berätta för henne sen oxå att vi inte fått veta.
    Men tydligen är det en bm på förlossningen på UL som inte säger. Vet en till tjej som fått henne och hon hade sagt samma sak till dom oxå.

• Dulia

Här i Sthlm så säger dom om dom ser. BM försökte se under vårt UL men bebisen knep ihop sina ben och ville inte visa. Men av det hon sa (bla att hon inte såg nåt men att det inte behövde betyda att det är en tjej) så börjar jag ändå tro att det är en tjej

• MrsMurphy

Jag ska inte kolla kön! Skrattande

Lurkan: Är det Mitt liv som Bert som du är ute efter? Finns sen flera månader tillbaka! Keyes bok kommer i juni!

• Kickan 84

Herregud, gissa vem som legat och sovit?!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Vet ni.. jag blev såå himla rädd nyss ... var på toa o gjorde hrrmmm nr2... o jag blöder ofta lite lätt tyvärr (sån där trist hemor.) o när jag torkade mig så såg det ut som att det kom från hönan allvarligt så gjorde det det!! färkst o rött o blandat med flytningen!!!! fatta att mitt hjärta stannade!! hysteriskt börjar man ju torka längre o längre in.. men längst in fanns nada spår av blod o tappen känns hel o slemmig som den ska vara.. måste varit ett ytligt kärl som spruckit i mynningen el nåt

Såå rädd man blir gissa vem som kommer torka sig på toa en gång i timman nu

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Hanna: Jag har samma problem jag... Generad Blir en del hjärtinfarkter!

• MHoof

Hanna: Lugna ner dig nu, det behöver inte betyda nånting! Det är säkert ingen fara...

• Kickan 84

Oj, kan förstå att du blev rädd Hanna! ANDAS!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Lättja.. fan asså.. skrämmer ju slag på en.. o jag har aldrig fått "fram" blodet förut torkade mig flera gånger o det kom blod i flytningarna men när jag hade torkat bort det så var det inget kvar.. o kände ju som sagt på tappen o då var det "rent" så att säga

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Nu läste jag ordentligt! Jag trodde det var klassikern men det kom från hönan alltså?? Hujedamej! Men inget nu?

Svar på tråden Pladdertråden!