• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

ae.. haha skulle inte tro det.. om det inte blöder mer idag så slappnar jag av men annars så... huga

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • after eight

Du ska INTE blöda mer i dag! Det har jag BESTÄMT! Skrikandes Kyss

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

ae.. bra det .. nä jag mår illa o är trött o yr.. jag känner mig faktiskt inte så orolig... det såg ut som blod från ett sår snarare än från hönan...

• MHoof

Min höna har blivit så svullen... Börjar bli svårt å shejjva där nere...*hehe*

• Dulia

Hanna, skönt att det inte kommer något mer. Måste ju vara från nåt sprucket blodkärl eller så men jag förstår att du blev rädd. Du gjorde mig rädd först!!

lurkis, det är verkligen ett bra projekt. Jag vill inte gå upp i vikt under graviditeten och nu får jag hjälpa med det Så är det ju inte fel att bli lite extra kontrollerad

En sak som jag tänkt på är att om jag inte varit med i projektet hade dom nog aldrig hittat dom felen som finns på mig och jag hade aldrig fått medicin mot det. Känns lite skrämmande att man kan gå runt med diverse fel som kan vara skadligt för bebisen men som aldrig upptäcks.

Jag uppdaterar lite mer i listan

•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.

Believer v23, Bf 17 maj (flicka enligt Marie och mig) Köns UL 26/1
    2007 v23, Bf 20 maj
    Dulia v21, Bf 6 juni (pojke enligt Marie och mig) UL (notch) 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan v13, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-ul 5/3, köns-ul 4/4
    Magda v11, Bf 10 augusti (flicka tror vibåda, flicka enligt Marie)
    Hanna v11, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja v9, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v8 Bf 3 september
    after eight v8, BF 5 september (pojke enligt Marie)
    Thezzizen v4, BF 24 september

• after eight

Kör en repris från andra tråden:

Hrmm....*harkel harkel*

after eight har ett litet announcement:

Vår kära vän som hållit oss på sträckbänken så länge vill meddela att hon har plussat, men tänker byta nick, för att inte bli igenkänd för andra utanför vår tråd. Hon vill inte att ni börjar prata om hennes nick, eller att ni grattar i hennes gb. Vill ni gratta får ni skicka meddelande till inboxen! Hon har vänner här IRL som har känt igen henne tidigare och som hon inte vill berätta för än.

Jäklar i bänken vad glad jag är! Grattis vännen! Nu är det din tur!

Och är det nån som mot förmodan inte vet vem vi pratar om så skicka ett litet meddelande till mig, så berättar jag!

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeee eeeeeeeeee!!!!! *hjular fram*

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

Believer.. haha ja det är nåt jag funderar på (ja nåt ska man tänka på) ... jag vill inte in på förlossningen en dag med värsta urskogen ... satan vad ytligt det lät

• Hannnas

ae... haha jag fattar inte men är det det som vi irriterat oss på i flera dagar nu eller?

Svar på tråden Pladdertråden!