• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Lättja.. Kickan lägger in sig efter helgen

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • hemligaärtan

Tack! Känns fantastiskt bra att få vara med här!

• lurksmulan

God morgon!
    Det vräker ner snö här idag, hurra!
    Igår fick Laban två nya kusiner, tjejer!
    Och jag fick veta att min syster är gravid, hon och hennes man har kämpat i över 4 år och hållt på med ivf i över ett år nu, så jag är givetvis jätteglad!

• MrsMurphy

Hanna: Fast då känner jag mer från ryggen. Stel och öm och det kan göra ont på rumpan och stråla ner i benet. Hänger det ihop med detta också? Jag tror nog snarare på en kraschad rygg istället för min del!

• Dulia

God morgon! Min morgon började med kväljningar och låstaskräkningar (det är som att jag kräkas med det kommer inget). Fast jag har märkt nu att jag mår så där illa på morgonen när jag inte har ätit en smörgås vid 21-tiden kvällen innan.

Hanna, vad skönt att det inte har kommit något mer!!! Jag tror som du att något kärl brast och att trombylen har med det hela att göra.

Ligamentsmärtor har jag när jag nyser, hostar, reser mig snabbt med mera. Sticker som knivar i ljumskarna. Som tur är känns det bara ibland och inte hela tiden.

Just nu är MeBean vaken och kickar runt i magen  H*n blir jättesur när jag inte knäpper upp min jacka när jag sitter på bussen/pendeln eftersom jacka trycker över magen (hoppas vi inte får nån kall vinter för jag kommer snart inte få plats i jackan). Det var en riktigt sur bebisen som ville ha sitt utrymme ifred och en jag satt bara och log

• Dulia

Grattis ärtan!! T.o.m jag som inte är så mycket i andra tråden tror att jag vet vem du är

• MrsMurphy

Härligt Dulia! Längtar tills jag är där också!

Visst ska svullnaden sjunka i några veckor efter att man fått sån svullen mage pga tarmarna? När?

Jag är klotrund! Skrikandes Ser för fasiken höggravid ut!

• JUSTer

Grattis ärtan!!!
    Du känns bekant på något vis Flört

Gravid - v. 8
  • 2007

Dulia: Härligt med kickarna. Jag hoppas också på en varm vinter för min jacka börjar bli väldigt liten nu. vet inte vad jag ska ha på mig sedan.

BF 20 maj
  • JUSTer

Det var precis därför som jag valde (ironi) att få mina barn på sensommaren. Mycket lättare med kläder. Skrattande

Gravid - v. 8
Svar på tråden Pladdertråden!