• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Dulia

Lättja, jag vet inte när svullnaden lägger sig (har aldrig sett nån svullnad på mig själv eftersom jag är en tjockis ). Det är mysigt med sparkar och snart får du uppleva det också

2007, om det blir för kallt får man väl linda en varm halsduk runt magen

Juster, visst är det bra att man kan välja exakt när man vill ha barn?!

• JUSTer

Hanna: 1 juni? Det är tidigt. Varför så tidigt?

Gravid - v. 8
  • MrsMurphy

Kan ev få hp. Tynga lyft och trappor är väl inte att rekomendera när man är höggravid. Fundersam Finns nog inte mycket man kan göra där när man är höggravid... Packa upp skolstarten är ju mitt jobb! Ser framför mig hur jag står med 5 pallar block a 5 ton som ska bäras upp och placeras i en trappa...

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • JUSTer

Lättja: ...i bikini då....

Gravid - v. 8
  • 2007

Jag kommer nog också vagga runt i stor bikini i sommar, fast med hängmage eftersom banet förhoppningsvis kommit ut då, se det framför er om ni kan........

BF 20 maj
  • MagdaA

•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.

Believer v23, Bf 17 maj (flicka enligt Marie och mig) Köns UL 26/1
    2007 v23, Bf 20 maj
    Dulia v21, Bf 6 juni (pojke enligt Marie och mig) UL (notch) 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan v13, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-ul 5/3, köns-ul 4/4
    Magda v12, Bf 10 augusti (flicka tror vi båda, flicka enligt Marie)
    Hanna v11, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja v9, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v8 Bf 3 september
    after eight v8, BF 5 september (pojke enligt Marie)
    Thezzizen v4, BF 24 september

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Juster.. varför har du inget val?....

Min plan är såhär... jag gissar att mitt bf kommer senare läggas lite, typ 15:e... då tar jag ut fp de obligatoriska 11 dagarna innan, sen tar jag ut HP en dryg månad och innan dess tar jag 5v semester så.. 1 Juni

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MHoof

Morron alla!

Dulia: Min bebis sparkar oxå om jag sätter mig ner med kappan stängd. har en ullkappa som jag fortfarande får på mig men snart är det dax att byta till en annan...*vill inte* Fast nu när det ska bli kallare så är det ju lika bra. *hehe*

Igår var man duktig och satt och skrev en uppsats i 4!!! hela timmar och skickade iväg. Herregud...osså får jag säkert bara G på den ändå

Hanna: Skööönt att det inte vart mer...försök att inte oroa dig (lätt å säga)

Svar på tråden Pladdertråden!