• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • after eight

Härligt att ditt förhållande med Nicklas fortfarande håller i sig! Men nu när jag har börjat må pyton, undrar vems illamående jag har fått då? SkrattandeFundersam

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

ae.. lite av mitt.. jag har ju skickat till dig

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • JUSTer

ae: det finns illamående så det räcker till oss alla. Fint, va?

Gravid - v. 8
  • MrsMurphy

ae: Du har nog tagit över mitt! Mår rätt sansat nu!

• after eight

Usch ja, görfint JUSTer!

22.00 Magda, då sov jag sött sedan 45 minuter! Vad handlade den om? *nyfiken*

Jag har insett att illamåendet visst har kommit även denna gång, men att det är lite annorlunda mot förra gången. Förra gången mådde jag dåligt konstant, men nu mår jag superbra vissa stunder, men sedan rullar illamåendet över mig i riktigt kraftiga attacker, värre än förra gången.

• MagdaA

Det handlade om en familj som bodde i USA. De hade 3 barn. 2 söner och en dotter som var 10 dagar gammal. När dottern låg och sov på övervåningen började det brinna i det rummet. mamman sprang upp men kunde inte hitta henne. brandmän, polis osv sa att hon var död. Mamman vägrade tro på den då de aldrig hittade några kvarlevor. Orkar inte dra hela, men efter 6 år fick de tillbaka sin dotter. Pappan i familjen hade en kusin, som kidnappat barnet och uppfostrat det som sitt under 6 år! Mamman var den enda som under alla åren vägrat ge sig. Hon var HELT säker på att hennes dotter levde, deras förhållande sprack tom pga att mannen ledsnade. Men, hon hade rätt!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MHoof

Den handlade om en kvinna vars barn påstods ha dött i branden i deras hus, men så var inte fallet. Mamman visste att barnet levde för det hittades inga kvarlevor från bebisen (10 dagar gammal) och mamman fortsatte leta och fic tillslut se henne på ett kalas. Det var en annan kvinna som kidnappat bebisen och tagit hand om henne som sitt eget barn. Så 6 år efter kidnappningen, efter DNA prov och grejjer fick hon tillbaka sin dotter.

• after eight

Fy sjutton vilken mardröm!!!

Tack Lättja för illamåendet! Jag tar emot det med glädje!

• MrsMurphy

Fast jag knaprar ju Postafen och har seabands så jag hoppas att det är därför det är ok nu...

• Dulia

Jag hade världens skummaste dröm inatt. Jag drömde att jag var i Iran med min f.d. Sen skulle jag åka tåg till Gbg till min f.d f.d Varför drömmer jag om dom??!!

Svar på tråden Pladdertråden!