Pladdertråden!
Jaz.. gör det
man förlorar ju inte på att testa, o när man inte kan testa grav så får man ju hitta nåt annat att testa... doppa stickor är ju beroendeframkallande o måste avvänjas långsamt ![]()
Jaz.. gör det
man förlorar ju inte på att testa, o när man inte kan testa grav så får man ju hitta nåt annat att testa... doppa stickor är ju beroendeframkallande o måste avvänjas långsamt ![]()
Dulia... denna UJ är fiiiiiiin, hade jag gärna haft om vi hade fått två http://www.onetreehill.nl/index.php?sub=2&sub2=1&sub3=3&language=OTH_text_S
oj
vänta ska jag klistra in en bild istället, det blev ju galet
Dulia.. denna menar jag

Jaz.. tror att UJ är som de flesta andra vagnar i snö, men jag vet ju inte såklart... de svängbara hjulen är väl låsbara, precis som på buggan (som det iof finns vinterdäck till oxå)....
Jaz.. din tråkis
haha nädå knasis... vad man gillar, hur mkt komfort man vill ha, vilka behov man har och priset är ju rätt avgörande... annars skulle ju alla köra runt med samma vagn
Brio Happy är ju fina, fina glada färger ![]()
Jaz.... inte lika coool
haha fan vad pinsam man har blivit då ![]()
men men ska man bli buggaägare snart så ![]()
Magda... men guuud så störigt
får du inga pengar innan nästa månadsskifte då??
Jaz.. japp det måste vara åldern
nädå bara jag som är knäpp, Bugaboo menar jag ![]()
Magda... hon är säkert förstående, verkar vara en bra tjej (det är väl hon du pratat med tidigare?)
Jaz... ja gud ja, man måste provköra o känna o klämma... o som du säger, mannen ska ju säga sitt med
min man sjunger om Buggan så här är det inget snack... när vi var o kikade o provade den så var vi sålda båda två
alla andra bleknade ![]()
Jag vill jo oxå träffa er brudar
Lättja.. lycka till imorgon nu då
o tänk på dig i första hand så gott det går! ![]()