Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Jaz.. gör det man förlorar ju inte på att testa, o när man inte kan testa grav så får man ju hitta nåt annat att testa... doppa stickor är ju beroendeframkallande o måste avvänjas långsamt

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

oj vänta ska jag klistra in en bild istället, det blev ju galet

• Hannnas

Jaz.. tror att UJ är som de flesta andra vagnar i snö, men jag vet ju inte såklart... de svängbara hjulen är väl låsbara, precis som på buggan (som det iof finns vinterdäck till oxå)....

• Hannnas

Jaz.. din tråkis haha nädå knasis... vad man gillar, hur mkt komfort man vill ha, vilka behov man har och priset är ju rätt avgörande... annars skulle ju alla köra runt med samma vagn

Brio Happy är ju fina, fina glada färger

• Hannnas

Jaz.... inte lika coool haha fan vad pinsam man har blivit då GeneradSkrattande men men ska man bli buggaägare snart så

• Hannnas

Magda... men guuud så störigt får du inga pengar innan nästa månadsskifte då??

Jaz.. japp det måste vara åldern nädå bara jag som är knäpp, Bugaboo menar jag

• Hannnas

Magda... hon är säkert förstående, verkar vara en bra tjej (det är väl hon du pratat med tidigare?)

Jaz... ja gud ja, man måste provköra o känna o klämma... o som du säger, mannen ska ju säga sitt med min man sjunger om Buggan så här är det inget snack... när vi var o kikade o provade den så var vi sålda båda två alla andra bleknade

• Hannnas

Jag vill jo oxå träffa er brudar

Lättja.. lycka till imorgon nu då o tänk på dig i första hand så gott det går!

Svar på tråden Pladdertråden!