Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Magda.. ihh så skönt!! SA ju att den skulle växa till sig wihooo..... vad är balansering?

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Vet ni.. jag är faktiskt lite glad idag första gången jag verkligen känner mig gravid vaknade och det kändes som om det hänt nåt med magen, den ser verkligen gravid ut nu syns i alla kläder och är rund o fin

Uppe på invigningen av nya CT:n idag så var det flera i personalen, bl a verksamhetschefen som reagerade och kommenterade att jag är gravid känns jättemysigt, ni vet ju vilka tält vi har på oss i huset

• Hannnas

Kick... men det är säkerligen en trist tillfällighet... för magen pajjar mellan varven för oss alla här verkar det som så försök att inte koppla samman det med mf

*positiv*

• Hannnas

Kick.. hahah gillar du inte SKITsnack nädå vi kan byta ämne om du vill ...

Bara imorgon kvar.. sen rUL ihhhh kan knappt tänka på annat nu!

• Hannnas

Kick.. fattar precis vad du känner.... känns ju hela tiden som att alla är mkt längre gågna o att man aldrig når dit på nåt vis.. men vips så är man bara där gäller bara att allt är som det ska nu oxå men det känns bra idag, vaknade med en "ny" mage idag skumt o härligt

Du kommer ju göra ditt rUL ungefär samtidigt som vi gör vårt könsUL nä inte riktigt men nääästan ska boka tiden efter UL... hört en del som får komma redan i v26 o det vore ju kul

• Hannnas

Kickan.. den är rundare, ser mer "gravid" ut... myysig

Japp sett vagnen där, har funnits där ett tag ju... men den verkar inte finnas i de olika delarna eller? inte kollat såå noga vill ju inte ha hela i denim bara basen...

• Hannnas

ooooooooooooooooooooooooj vad tiden gick.. måste rusa A väntar utanför.. hörs om en liiiten stund igen

• Hannnas

Kick.. denim/orange tänkte vi med röda tillbehör, rött topplock mm el så köper vi till hela röed fleecen

Vad tänker ni er nu?

Svar på tråden Pladdertråden!