Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Kick.. hmm hade fått för mig att man kunde köpa toplocket för sig Fundersam men man kanske kan byta med någon kommer förmodligen inte att använda det ändå så mkt då bebis kommer under högsommaren ju

Röd/Röd är skitsnyggt, o särskilt med orange till Räcka ut tungan inga denimtankar då Flört?

Magda.. jo det känns mysigt men jag måste ju säga att jag tycker din är jättefin

Vart känner ni kanten på er livmoder? Magda du sa att din mage var långt ner, hänger det kanske ihop med att livisen ligger långt ner? Min ligger ett par fingrar under naveln ungefär... varierar lite med hur länge jag har stått upp och på morgonen t ex Glad

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Magda.. sorry menar inte att tjata.. tycker iof fortfarande inte att du har vaddering som är att prata om... sen kanske din läkare hade talat om det för dig Generad

• Hannnas

Kick.. oki.. jo jag vet att hon har det.. ska prata lite mer med henne såklart o känna själv innan vi bestämmer oss helt... OM vi dissar denim blir det ju röd/orange såklart...

• Hannnas

Kick... känna själv är det absolut bästa alltid   o din livis gumman, var är den nu du känner den ju jämt ju

• Hannnas

Kickan.. hihi oki

Magda.... ska kila in o titta har ju inte varit o fotat gymmet än, kommer ju för tusan aldrig ner på stan o när vi var på MVC glömde jag kameran... bläk för ludd i skallen...

• Hannnas

Magda.. du har sett att den finns som skallra med... o som tofflor.. mm mm jag har tofflisarna

• Hannnas

Kick.. näpp borde den inte låter som det ska vad jag vet... men livis är ju som sagt individuell

• Hannnas

Kick... vad jag ser har den redan börjat sprätta ...

Åhh kikar på babysitters nu är helt inne på babybjörns, gillar designen och att bebis kan sitta upp i den och verkar komma högre än i många...

• Hannnas

Kickan... du kan läsa mina tankar... o då gissar jag att även ni satsar på en babybjörn active bärsele (röd/svart kanske )

• Hannnas

Tråkigt med era ryggar tjejjer

Magda.. här är babybjörns

Svar på tråden Pladdertråden!