Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

MissK.... ja det kändes fantastiskt är ju självklart inte 100% säker att det verkligen var det men det var så annorlunda, nåt jag aldrig kännt förut så det bara måste vara det

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    Lurkis.. vilken underbar BM du har sådana är guld värda o 145/min.. härligt riktigt hör slagen hit... *myser*

angiee.. om bebben inte skulle klara det skulle min varit borta för länge sedan inget att oroa sig för
  • Hannnas

Thezz.. haha lika "ouppfostrade" som mina kissar låter det som.. fattar inte varför de ska hoppa på magen just

Nope... nu möte

• Hannnas
    angiee skrev 2007-02-28 08:50:45 följande:
    Hanna!Men nu pratar vi KRAFTIGT utbrott!!!Inte va småsur & smågapa lite, ja va galen & det brann i hela kropppen!!!!Sen när ja lugnade mig så kom tårarna, JÄTTEJOBBIGT att handskas me alla dessa känslor som kommer & det är alltid C som råkar ut för mina utbrott *stackars*
    haha ja vad trodde du jag uppfattade eg klart jag menade krafiga... så ÄR det mellan varven.. tyvärr.. så man skäms i flera dagar efteråt Generad

Thezz... åhhhh *avis* så underbart med Selma vilket av paketen ska ni boka?
  • Hannnas

Lättja.. ja ibland undrar man verkligen om man inte är ett fall för vita rockar vet inte allt jag kastat över maken under dessa utbrott Generad å fy så dåligt man mår sen.. usch...

thezz.... min man ville ha go & glad behandlingen..

• Hannnas

thezz... aromamassagen är ju den som ska vara "bäst" annars, men det är ju klart en smaksak sen kan man kanske få dubbelbehandlingar, lite mysigt oxå o nåt i baren vid poolen sen

• Hannnas

Lättja... haha ja jag ligger ju helt i ofas då eftersom jag fyller i mars

• Hannnas

linda...  guud vad bra att det fixade sig.. o det är alltid skönt att läsa läsa sina journaler, lite kul med

• Hannnas

thezz.. vet inte faktiskt... tror inte de vill ge den massagen då, utan särskild gravidmassage men ring o hör vad de säger..

Svar på tråden Pladdertråden!