Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Ja angie

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Angie... jag VET hur du har det... har varit där o jag miiinns inte illa fy fan vilken ångest jag hade mellan varven men man måste andas oxå... inte leta fel på precis allt ju Tiden går apsakta... fy sjuttan... men du ÄR gravid iaf... kunde vara värre... tiden gick sakta med mens el inget +.... så försööök iaf... belys det positiva liite mer om du kan...

Ibland får man tvinga sig, så fungerar ju KBT intala sig och belysa frammåt, se det positiva som man vill se även om man inte ser det.. låter helknasigt men det fungerar

För visst är du skitglad mitt i all ångest o oro? trodde väl det

• Hannnas

Jaz.. fattar att du är nervös men chansen är myyycket större att det går bra än att det går åt skogen.. men fattar hur nervig du är... usch.. hatar timmarna innan vul... glöm nu inte biild

• Hannnas

Jaz.. mm jag glömde oxå första gången

Lättja... *asg* hahaaaaaaaa fattar att han låser ut dig skulle jag göra med min man om han var så förvirrad.... eller förresten.... det är han mellan varven Fundersam

Ska lägga in lite bilder på det jag shoppat till bebis...

• Hannnas

Så nu har jag lagt upp en ny mapp

Dulia... vad för sida??? Nyfis nyfis

• Hannnas

Dulia.. åhh så fiiin men 125.. är väl överkomligt iaf mkt pengar för kort tid men överkomligt

• Hannnas

mumsa ni själv ska jag skära lök o tomat... har fortfarande gryymt vinägrette sug

• Hannnas

NO.. åhhh vad glad jag bli att höra detta !!!!

Svar på tråden Pladdertråden!