Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Bel.. OM vi får en tjej... kommer jag köpa till cerise fleece till Buggan annars är jag ingen "rosa tjej"

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Angiee.. ska oxå ha orange från start till denimbasen och ev komplettera med röd och rosa ...

O sy.. huga.. blir det nog inte för mig, är såå kass på det

Bel.. ja jag ääälskar den! I början tyckte jag den var sådär fulsnygg och dyr bara.. men sen efter lite omvärdering, känningar o klämningar.. då finns det bara den

JUSTer.. åhh så trist.. *kram*

• Hannnas

Angie.. ja varför skulle den inte fungera till det? Är oxå en prommis tjej

• Hannnas

Angie... ja då finns ju vinterhjulen.. annars är det ju bara att köra de stora fram

• Hannnas

Magda.. jag har haft preciiis som du beskriver en gång... trodde det var svamp men jag vet inte för jag kollade aldrig upp det... jag köpte en kräm (tror det var pevaryl) som man smörjde utvärtes med och det fungerade... så prova kan man ju göra tycker jag! Ang din Lactal menar jag då ... sen visst, det är ju bakteriefloran i yogurten som man är ute efter och då borde fil fungera men jag har aldrig provat så jag vet inte exakt (sa jag inte häromdagen att du du skulle doppa hönan i yoghurt )

JUSTer.... hihiiii o när har du tänkt ta fler bilder då

• Hannnas

Magda.. kika här inne med (om du inte redan hittat dit )

• Hannnas

Magda.. tycker du ska prova utvärtes enbart.. det är ju där du har problemet.. onödigt att föra upp något i onödan ju..

Svar på tråden Pladdertråden!