Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Eller så tar du bara EN ikväll såklart så har du tagit för halva dagen iaf

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Kick.. va haha ska du ta FYRA om dagen ... vilka är det o vilken styrka??

• Hannnas

Kick... ta EN ikväll så har du startat iaf

• Hannnas

Kick ... bra det   o du... inte köpa nåt liiitet iaf

• Hannnas

Kick haha vem försöker du lura

Lurkis... åhhh vilken underbar känsla att ha fått ett sånt UL men mänsligt bemötande och att sen få veta att det är en liten Polly hur reagerade mannen då?

• Hannnas

Lättja... jag har klämt så mkt att jag mellan varven nojjat att jag klämt ihjäl stackaren Generad

• Hannnas

Kickan...  vill du att jag ska länkbombardera dig eller köööp nåt litet för min skull iaf

O kuuul att alla blev glada iaf

• Hannnas

angiee.. värk ner i knäna menar du va o JAAAAAAAAAAAAAAAA du känner efter o letar fel för mycket knasa!!

Ifrågasätt inte din kropp så himlans mkt, förstår dig men ändå... innan du ifrågasätter om det är fel, fråga dig om det faktiskt inte är så det ska vara... alla är vi ju individer och inget går att jämföra helt... det mesta är normalt faktiskt

Så.... coola till dig lite (kommer från största mesproppen i tråden typ ) o våga tro på din kropp

• Hannnas

Angie... hahaa jamen du fattar hihi.... varje dag hittar du nåt nytt att nojja över och det kan ju inte alls vara skoj... skickar över en hög med *njutning* till dig för du verkar behöva en hel del

Som sagt... lättare sagt än gjort men det mesta är som det ska om det inte gör extremt ONT eller blöder mycket och ont... och inte ens då behöver det vara någon fara  sen kan allt gå åt helvete även om man har alla "perfekta" symptom mm.... så det är bara att bita sig i tungan o hänga med Gravida ÄR  vi ju

• Hannnas

Jaaaaz här händer det grejjer ju  snyyygg!!

Svar på tråden Pladdertråden!