Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

kickan.. ja men kvinna!! haha det är ju sak samma.. v 10-11 säger läkarna och det är ju precis där ju ... jag kräktes av nervositet innan mitt vul i v12 så jag förstår dig.. fy fan för den vidriga känslan... men jag lovar, du kommer vara en ny människa efter vul:et

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Kick.. nu är det så att när du får se hjärtat så har du passerat v12 när det kommer till risker.. då är det läge att göra allt för att lägga oron på hyllan dags att börja njuta då o handla lite... VET att du vill vänta till UL men det är inte mindre risk efter UL än vad det kommer vara efter ditt vul i eftermiddag..

• Hannnas

Lurkis!!! ihhhhh så underbart!! Grattis till Polly

• Hannnas

Kickan.. varmt varmt lycka till.. ta ett djupt andetag, krama M:s hand o sen jäklar.. sen är det ren jäkla LYCKA du ska känna

• Hannnas

missK... taaack hjärtat .. o jag gillar din degmage.. det är ju en unge där ju o det som du idag tycker är deg kommer alldeles snaart att spänna ut i varenda hörn o kant

AE.. saknar dig med hur mår du? o vad händer? vart i cykeln är du??

• Hannnas

Dulia.. är du väldans orolig, ring förlossningen o fråga men det är säkert mrBean som kommer åt nåt olämplig

• Hannnas

Dulia... knäppa tjej.. det är ju det de är till för jue .. men gör som du känner men det är ju alltid bättre att kolla lite för mycket än för lite..

Magda.. så suuurt utan pengar Skrikandes men du borde ju få dem denna veckan iaf

Jaz.. du kommer ju se lilla hjärtat iaf för visst har du passerat v 6+0?? o skönt att börja med medicinerna.. fragminet är i sprutvariant va?

• Hannnas

Jaz.. man säger ju att den "magiska" datumen är 6+3 MEN det finns ju flera som sett innan dess ju ett par i denna tråden tror jag t o m ... usch för sprutor, hur hanterar du det?

AE.. usch.. ja jag vet hur det är.. cyklerna blir ett *** efter mf... men nästa cykel då jäklar!!! Men ni kan ju köra på denna månad iaf  ...

• Hannnas

Dulia.. det är inte lätt att leva som man lär .. men bra att du ringer!

Hela undre radens bilder är nya.. o det verkar finnas plats för fler oxå

Svar på tråden Pladdertråden!