Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Magda... Det kommer alltid vara så att folk kommer ha åsikter ang föräldraskapet Det är som min morbror sa.. gör som man vill o skit i alla andras åsikter men man kan ju lyssna, även om många gärna prackar på en vad som är "rätt och fel"

Thezz.. Neeeeeej MEN det behöver ju inte betyda nåt ... o imorgon vet du!

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Thezzz... vi har ju inte det bilproblemet eftersom vi har en vectra kombi MEN svägerskan o hennes man som ska ha bebis nu i april de kör en renault clio o räknar med att den ska fungera om man fäller ett säte, de ska ha en teutonia rocky som dessutom tar lite plats... tycker jag iaf...

Så allt går med lite vilja och våld om inte annat

• Hannnas

Lättja... boproblemet har vi med men vi har iaf hiss då vi bor längst upp *tur*

Thezz.. Spelar det eg någon roll hur liten andrabil ni har? Då den som kör bebisen tar kombin

• Hannnas

Lättja.... mm vet vad du känner...vi räknar ju med att flytta till hus seenast nästa sommar oxå... o än så länge tar ju inte bebisen plats, snarare alla prylar vi kan ju inte ställa vagnen i trapphuset (o hade nog inte gjort det ändå).. sen skötbord, säng, babysitter... ja det tar lite utrymme ändå

• Hannnas

Magda.. hihiiiii har suttit o granskat o bearbetat bilder hela dagen.. skicka nu genast över din UL bild

• Hannnas

Magda... grattis till fint UL förresten!!!  

Oohhh måste ju berätta... sen några dagar tillbaka känner jag min lilla skrutt i magen flera gånger varje dag känns som små kittlingar/nervryckningar och ibland små pyttiga buffar

• Hannnas

Magda.. från vilken vinkel har ni bilden ??

• Hannnas

Magda.. ja det är helt fantastiskt mysigt.. har ju varit osäker ett tag på vad det är jag känner, och ibland är jag fortfarande osäker såklart MEN det ökar ju och blir tydligare så det kan inte vara nåt annat

• Hannnas

Magda.. beskriv så tydligt du kan vad du ser.. streck? hur många? former?

Svar på tråden Pladdertråden!