Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Jaz.. modiga du..  jag hade inte gillat det... men jag är en jäkla MES ska ju tilläggas

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Jaz.. men du.. då tar du inte venöst hB? utan kapillärt?? eller hur modig är du eg

• Hannnas

Jaz.. ajajajaajaaaaaaaj.... det får INGEN göra på mig iaf sen kan det ju diffa rätt rejält....

• Hannnas

Kiiick.. hihi älskar att säga det... vad var det jag saaa Grattis till fint vul!!! o lova mig att du slappnar av nu!! sa inte läkaren till er att risken för mf nu är nästan obefintlig

• Hannnas

Kick... haha "ovanligt vild" var ju våran med så det inte gick att mäta knappt alls utan man fick "chansa" lite ... hur långt gången trodde de att du var nu ungefär?

• Hannnas

Kick.... haha ja klart!!! Kan du inte shoppa nåt liiitet nu då.. frångå principen lite o vilken vecka var det då??

• Hannnas

Kick.. haha du går i mina fotspår nästan ju min lilla skrutt var ju 2 dagar längre på vulet i v12 jämfört med vulet i v8 o nu ytterligare 2 dagar längre så att det blev preciiis enligt SM som jag räknat hela tiden

Thezz... klart du är orolig... o värsta oron kommer ju på onsdag innan det är dags... men sen släpper det

• Hannnas

Kick... skulle börja ikväll oxå om jag vore du

Jaz.. skönt... när blir det??

• Hannnas

Ja varför inte... vilken styrka är det på dem? Är du säker på att du inte kan ta båda samtidigt idag?

Svar på tråden Pladdertråden!