Pladdertråden!
Angiee.. härligt o grattis!!! ![]()
Angiee.. härligt o grattis!!! ![]()
Lurkan.. haha det där måste ju vara ett troll
visst?
Lättja... ska jag komma o kolla trycket på dig
skicka hit vänsterarmen bara ![]()
AE.. hon var med i vår tråd aktivt i höstas men hade sen ett litet uppehåll.. varför minns jag inte ![]()
Jag har så jääävulskt on i ryggen på eftermiddagarna sen drygt en vecka tillbaks.. inte i ryggraden utan med vid sidan av o bara på ena sidan... ändras inte även om jag byter arbetsställning
*vrål*
Magda... mm här blir man inte ens sjukskriven om man så sitter i rullstol av foglossningen
då får man isf ta ut FP 60dgr innan beräknat bf... men så är det här.. bläk..
AE... är inte 100% säker nu MEN äggstocken borde ju vara förstorad när 1. man ska/har haft ÄL 2. när det är mensdags och gulkroppen blir en cysta istället för att skrumpna... MEN som sagt.. är inte 100 säker...
Magda.. åhh näääää fy... du vågar inte prova Pevaryl iaf... det har ett brett spektra ang en massa skit...
o självklart ska du se till att du är sjukskriven så länge det går, du får väl HP pga av detta sen? för det är ju de sista månaderna som det är svårt just med sjukskrivningen och oxå då man mest behöver den...
AE.. kroppen efter mf är ett mysterium
störigt... men täääänk om det är en nidis o du är gravid igen då
![]()
Magda.. ja du får helt enkelt gå näck i huset ett tag då
Micke lär ju vara glad iaf
Mmm HP och sjukskrivning ger ju samma ersättning men kommer ifrån olika kassor så det skiljer de säkert noga på på FK... och sjukintyget är det giltigt hela gravven? det är ju något de kommer ifrågasätta kanske, särskilt om läkaren börjar tjorva.. och en BM kan nog inte göra så mkt då det väl krävs en läkare för sjukskrivning, eller?
Ja jag vet inte... vet bara att de kan vara kinkiga på FK efter v30, vad jag hört... de som har foglossning o sånt här får ta ut FP innan som sagt.. trots att läkare skrivit intyg om att det inte går att jobba ![]()
ae... mina mensar har startat väldigt tidigt efter mina mf oxå... (de i v8) då har mensen kommit ca 2v efter att mf börjat... så kroppen var "snabb" varje gång... usch... hoppas din kropp kommer iordning, att blödningarna slutar snart så att ni kan komma nära igen ![]()
JUSTer... haha
Lättja... känner igen mig i dig som jag kände för några veckor sedan... fy fan vad frustrerande det är... *kram*
Magda.. ja det kommer ju klart att lösa sig för dig!!
inget snack så tänk inte ens på det
AE.. Japp.. efter det var ÄL i sin ordning igen
när har du BIM nu då???